Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Orolig för min dator. Den har kämpat på i ett antal år och servat mig väl.
Nu plötsligt tappar den lösenord och allt cache. Får logga in på nytt på en massa ställen.
Inloggningen till DN funkar inte och jag får inget nytt lösenord när jag ber om det.
Virusrensat och startat om men det hjälper inte.
Sambon följer den serienKvällsfika till "Once upon a time" snart: gokaffe (med kakao, socker och mjölk), chokladmuffins med chokladkola (från lokala konditoriet) och lite god choklad .
Lägg den i ljummet vatten, går på under en timme (jag gjorde det idag så jag vet ).
Blev en trevlig dag trots huvudvärken. Pappa var över och det är så kul att se Sparky som vanligtvis tycker nya människor kan vara lite weird klampa fram som om hon alltid känt honom.
Jättesynd verkligen att pappa är allergisk, han sa till och med att han så himla gärna skulle vilja gosa mer.
Sparky gillar honom verkligen också.
Inget jag har som vana.Försökt att omformattera systemdisken och sedan installera OS och resten av grejorna igen? Nu har jag inte gjort det på ett tag, men brukar försöka göra det iaf en gång om året.
Inget jag har som vana.
Till den här datorn har jag nog inte ens några programdiskar.
Förr - på den gamla goda tiden - hade jag som rutin att installera om lite då och då. Speciellt på lärdatorerna på jobbet. Där hade klåfingriga elever ofta ställt till både det ena och andra med burkarna...
Nu vet jag inte ens hur jag ska göra.
Du kan göra det steg för steg med mobilen och youtube. Har du backat upp allt?
Ja, det märks att det börjar bli lite mörkare. Tog nyss in hästarna och solcellslampan som bara tänds vid skymning har "klickat igång" nu några kvällar....smygstart på hösten.
Nyss kopplade jag in ytterbelysningen på gården.
Slår av den när kvällarna blir ljusa. Nu är det mörkt på kvällen