Aha en sån där dag när man är blöt redan innan man ens hunnit åka kållerado eller Flumride .Det regnar på Liseberg. Nåja, vi har regnställ så vi överlever
Just nu i kön till Valkyria
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha en sån där dag när man är blöt redan innan man ens hunnit åka kållerado eller Flumride .Det regnar på Liseberg. Nåja, vi har regnställ så vi överlever
Just nu i kön till Valkyria
Vad är det i matlådan då?Funderar på om jag ska laga mat eller ta fram en matlåda ikväll. Svåra beslut så här på eftermiddagen.
Det finns 4-5 att välja på. Lasagne, pasta, korvgryta och något mer.Vad är det i matlådan då?
Låter gott allt men ingen lördagsmat för mej haha. Så jag hade lagat annat men det är ju jag det hahahaDet finns 4-5 att välja på. Lasagne, pasta, korvgryta och något mer.
Han verkade bege sig innan jag hann säga till om att han borde besöka dina trakter!Här har det bara osregnat i omgångar,ingen Åskar så du kan skicka hit honom
Hrm....jag står precis och gör en "krämig lasagne med zucchini"....Låter gott allt men ingen lördagsmat för mej haha. Så jag hade lagat annat men det är ju jag det hahaha
Väntar man en stund löser det sig. En kompis ringde och frågade om jag ville ha kräftor. De hade fått många de är kokade igår.Funderar på om jag ska laga mat eller ta fram en matlåda ikväll. Svåra beslut så här på eftermiddagen.
Härligt!Väntar man en stund löser det sig. En kompis ringde och frågade om jag ville ha kräftor. De hade fått många de är kokade igår.
SpännandeHrm....jag står precis och gör en "krämig lasagne med zucchini"....