Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blåser massor och är lågtryck i luften = migränkänningar för mig, trots triptaner
Det har kommit några småskurar nu så det är lite lättare. Men jag har nästan hellre ett riktigt anfall som jag sover igenom än såhär.Hade det likadant hela dagen igår, inget hjälpte. Avskyr när det blir så, och visst kom åskan framåt natten sen.
Känner mig orimligt intresserad av fåglar helt plötsligt. Fåglar och stirriga barn. Samlar inspo till nästa målning kan framstå som en jävligt oklar person
Här tvättid idag och mycket tvätt. Känner att jag verkligen inte orkar, men peppar mig själv med klänning, läppstift och nagellack. Allt känns bättre med läppstift!
Är avundsjuk. Älskar Liseberg. Och Valkyria är rolig.Det regnar på Liseberg. Nåja, vi har regnställ så vi överlever
Just nu i kön till Valkyria
Här har det bara osregnat i omgångar,ingen Åskar så du kan skicka hit honomJäklar vad det började åska från ingenstans. Eller, det mullrade någon gång och sen kom det två blixtnedslag som måste skett ganska nära som lyste upp och smällde som HELVETE Men nu skiner solen. Vi som skulle gå och handla... det vågar jag inte riktigt än.
Jag oroas kanske mest över att era planer återkommande verkar bygga på "skånska skogar". När Hallandsåsen är passerad, så är det stundtals glest mellan ställena att förankra en hängmatta.
Visa bifogad fil 75308
Kombinationen löjrom, gasol och stormkök framstår däremot som ytterst rimlig.