Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
När det är kaos hemma för man omorganiserar lite i skåpen, och både mamma och pappa ringer och vill fika 🙈

Har roddat så mamma kommer först och sen pappa. Samt så att jag hinner åtminstone bli lite klar så man har någonstans att sitta :angel:

Stackars mig som måste fika två gånger i dag :D

Läser James Herriott och grips av ett fruktansvärt sug efter Yorkshire pudding. Perfekt med kött och potatis och sås en råkall vinterdag i Yorkshire. Inte så perfekt för någon utan kött, sås eller potatis en sensommardag i Stockholm :down:

Googlar recept och svär över att jag inte kan hitta min muffinsplåt.

Två personer.
Sex dagar.
Orimliga mängder bröd och dryck.
Vi är redo. :angel:

154BDBDA-35F5-4297-9D1A-F9276CC7EADA.webp

Jag oroas kanske mest över att era planer återkommande verkar bygga på "skånska skogar". När Hallandsåsen är passerad, så är det stundtals glest mellan ställena att förankra en hängmatta. O_o :D

Visa bifogad fil 75308

Kombinationen löjrom, gasol och stormkök framstår däremot som ytterst rimlig. :up:

Lyckades motbevisa mig nästan genast @tornblomma - Ängelholm verkar redan ha förberett er ankomst? Skog eller ej så är hängmattorna riggade mitt emot stationen, med utsikt mot Rönne å.

62FB2683-7F79-4596-967F-5AB77C483963.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 809

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat