Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min Ex fru ringde!
Och är arg.
för att jag pratade med min dotter som är 14, och hon sa att hon är ensam hemma i 2 veckor. jag tyckte att hon kan få spendera tid hos mig om hon inte vill vara ensam eller åka till mina föräldrar.
Det var helt fel av mig och hon skälde på mig för vad vet jag inte.
Jag sa att jag bryr mig om mina barn och vill de inte vara ensamma i 2 veckor får de vara hos mig.
Det tog hus-i-hellvete. en fin tyrad av svordomar och skit.
i slutändan "tror du inte att jag bryr mig om mina barn?"
Jag svarade med ialla fall de är alltid välkoman hos mig.
Mer ilska.
så glad att hennes ilska och manuplitioner inte biter mer.
jag sa jag åker ner till mina föäldrar.
och är nära om hon behöver mig.
då la hon bara på.
nu väntar jag bara på besked från interjuven igår.
 
Visade det sig att det var mer fel på A-traktorn texdå den är inreggad även med ballast vilket den inte heller har. Så summan blir givetvis dyrare för mekaniker behöver beställa saker han trodde fanns på bilen. Dyrköpt läxa för vi var visst runt den 8e personen som kom med en olaglig A-traktor efter blåsning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 081
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp