Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
14 grader ute och 17 i stugan och fuktisch (som min tyska svärmor säger). Jag säger nej, bara nej! 😫
Ja, jättefuktigt :nailbiting: ! Jag har faktiskt satt på värmen en stund, både idag och igår morse. Vi hade inte mer än 19 grader när jag steg upp, och på något vis gör fukten det ännu kyligare.....

Sista semesterdagen. Känns rätt märkligt faktiskt. Både bra och dåligt men mest bra, antar jag. När jag känner mig gnällig brukar jag tänka att jag har ett jobb att gå till som jag tycker om :) . Och det ska man vara mycket glad för. Fy sjutton för att vara arbetslös!
 
Vaknade så surrealistiskt tidigare i morse. Jag sov på soffan (som vanligt) och hade datorn på vardagsrumsbordet med youtube igång hela natten (som vanligt)... och jag Tror att det var ljudet av någon som pratade svenska som väckte mig lite sådär halvt i början, sedan kommer orden lite tydligare : "Oh, I see you are sleeping on the couch. Did you have a good nap?"
Det var ett ögonblick där någonstans mellan halvsovande och helt vaken som jag trodde att någon såg mig genom webkameran och pratade med mig. :confused:
Visade sig sedan vara introt till en random video med Pewdiepie, vilket förstås förklarar svenskan jag hörde också. 😅
 
Har fått tillbaka det mesta av min energi idag, känner jag. Lite tröttare än vanligt, tror jag, men helt okej ändå... :up:. Tog tag i att ställa tillbaka tapetlimmet på plats, samt ta ut sopor. Igår orkade jag inget annat än att ligga på soffan, så det är ju en stor förbättring. Har lite ont under armen idag med, men jämfört med igår så är det en bagatell :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 081
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp