Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har försökt komma ut på långpromenad med hundarna ett bra tag nu, men yngsta hunden är så otroligt mysig att vi inte kommer från soffan. Har aldrig varit med om en så mysig hund. Hon lägger sig så nära hon bara kan och riktigt njuuuter. Jag halvlutar mig mot henne och har henne som armstöd. Hon älskar det. Tidigare låg vi ihoptrasslade på sängen när jag hade huvudvärk. Hon får aldrig nog :heart
 
Bättre sent än aldrig så testade vi Uppsala summer zone idag. De har byggt upp en stor aktivitetsyta på bandyplanen på studenternas. Det finns planer för tennis, fotboll, innebandy, basket, volleyboll, skate, inlines, kickbike och så lite gymnastik och spelytor. En kiosk. Fritidsbanken har öppet för utlåning av utrustning och ett gäng anställda fritidsledare är på plats vardagar. Och allt är gratis! :up: A hade jättekul och vill tillbaka imorgon igen :)
 
Jag gläds med dig och alla andra som lider i värmen, absolut! Och jag vet att de här värmeböljorna är onormala och dåliga för vår planet, men om det bara handlade om mitt välbefinnande fick det gärna vara 27-28 grader hela sommaren. Jag älskar att vara omgiven av gosig, mysig värme som liksom omsluter en som en mysig famn, och jag älskar att gå barbent i flipflop hela sommaren. Utan mössa. Förlåt! Bäst jag kryper under min yllefilt igen. Förlåt, förlåt!
Håller med. Fick ta fram vintertäcket igår för jag frös.
 
Köket städat och nu ligger det faktiskt en duk på köksbordet :D Får se hur länge innan det blir belamrat igen...

Nu vilar jag i soffan och hoppas katterna ska bestämma sig om de ska mysa eller inte snart... Lilla herrn anser han är så ensam och övergiven men när han väl sitter i knät så går han efter 2 minuter för han ska spana på något ute :meh: Lillkatten har fått för sig hon inte kan va på balkongen själv helt plötsligt :confused: Jag vägrar flytta mig från soffan dock, precis krypit ner och hittat en skön ställning. Ska surfa lite innan det är dags att sova :)
 
Vafan händer på Sundbyholm? 😂😂😂
Screenshot_20210803-210930_Instagram.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 087
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp