Jo så är det nog! Fast aldrig varit när jag bodde hemma för där mellanlandade allt på symaskinen i hallen före matbordet hahaTror att det är lite standard faktiskt....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo så är det nog! Fast aldrig varit när jag bodde hemma för där mellanlandade allt på symaskinen i hallen före matbordet hahaTror att det är lite standard faktiskt....![]()
Och jag har siktet inställt på skafferiet.Tänkte börja städa garderoben i stallet..![]()
Naaaaaj, det måste jag också göraTänkte börja städa garderoben i stallet..![]()
Jag har grejer i FYRA olika garderober i stalletNaaaaaj, det måste jag också göra![]()
Kan relatera till rädslan men försök att vara uppmärksam på dina signaler så kan det säkert gå. Trappa upp långsamt, kan det funka?Fått erbjudande om en jobbintervju på en gymnasiesärskola, låter som att det skulle passa mig perfekt, men ja.. Är jag redo att börja jobba igen?
Kan såklart alltid prova, men är rädd att krascha igen..
Veden är redan fixad för vintern. men det är årsved. Jag har en hel hög klabbar som är garanterat torra men som inte är kluvna eftersom nån snodde min vedklyv för några år sedan. Klabbarna är tänkta att starta säsongen med.Å andra sidan får du väl en vedklyv på köpet att använda senare också.
Annars kan han väl swisha mer till nån som levererar hem ved till barnet direkt. Blir ändå en omväg att swisha till verktyg...
Svårt att trappa upp långsamt på ett nytt jobb. Borde väl leta deltidsjobb, men tycker det är svårt att hitta sådana som känns intressanta.Kan relatera till rädslan men försök att vara uppmärksam på dina signaler så kan det säkert gå. Trappa upp långsamt, kan det funka?
UnderbartSka man frysa om öronen i början av augusti? Svar nej.![]()
Jag har en garderob, eller ja snarare höga fack numera, i sadelkammaren och en garderob på skullenJag har grejer i FYRA olika garderober i stalletdå har jag inte ens överdrivet mycket prylar, gillar inte att spela tetris med mina prylar så har spridit ut mig
![]()
*Viskar* Jag längtar lite efter en mysig brasa i kaminen...Underbart
Tänk när man fryser och man kan klä på sig och bli varm
När man svettas kan man bara klä av sig till en viss del.
Laddar för att åka och köpa en vedklyv.
Har i flera månader bett att få låna exets för att klyva ved till barnet. Han har förhalat oc förhalat. Nu skickade han en länk på en som var till salu.
Praktiskt för honom. Han betalar några hundralappar och behöver inte göra något alls. Varken lasta klyv, passa tider eller ordna något alls. Bara swisha.
Lata gubbskrälle.
Jag tror att Törnis bror är en vis kille
Tänker genast på att första svaret på vad man gör på en bank är RÅN så...![]()