Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fråga sambon om vi inte kunde åka förbi City Gross. Jo han lät ju skit glad tills han hörde vad jag skulle ha 😂😂

Skulle ha mineraler åt Farbror Trul ❤️🐴 De är billigt där och så slipper jag åka upp till vanliga stället och handla som ligger åt helt fel håll numera för mig 😆
 
Underbart
Tänk när man fryser och man kan klä på sig och bli varm
När man svettas kan man bara klä av sig till en viss del.

Jag gläds med dig och alla andra som lider i värmen, absolut! Och jag vet att de här värmeböljorna är onormala och dåliga för vår planet, men om det bara handlade om mitt välbefinnande fick det gärna vara 27-28 grader hela sommaren. Jag älskar att vara omgiven av gosig, mysig värme som liksom omsluter en som en mysig famn, och jag älskar att gå barbent i flipflop hela sommaren. Utan mössa. Förlåt! Bäst jag kryper under min yllefilt igen. Förlåt, förlåt!
 
Jag måste komma på VAD jag ska ha till middag :D
20210803_174959.webp
 
Jag gläds med dig och alla andra som lider i värmen, absolut! Och jag vet att de här värmeböljorna är onormala och dåliga för vår planet, men om det bara handlade om mitt välbefinnande fick det gärna vara 27-28 grader hela sommaren. Jag älskar att vara omgiven av gosig, mysig värme som liksom omsluter en som en mysig famn, och jag älskar att gå barbent i flipflop hela sommaren. Utan mössa. Förlåt! Bäst jag kryper under min yllefilt igen. Förlåt, förlåt!
Jag älskar också värmen! Går på semester på måndag och hoppas verkligen att jag också får någon varm vecka..
 
Jag gläds med dig och alla andra som lider i värmen, absolut! Och jag vet att de här värmeböljorna är onormala och dåliga för vår planet, men om det bara handlade om mitt välbefinnande fick det gärna vara 27-28 grader hela sommaren. Jag älskar att vara omgiven av gosig, mysig värme som liksom omsluter en som en mysig famn, och jag älskar att gå barbent i flipflop hela sommaren. Utan mössa. Förlåt! Bäst jag kryper under min yllefilt igen. Förlåt, förlåt!
Jag håller med dig!
Älskar värme och sol, tycker att det är så härligt att sitta ute i solen och läsa när det är riktigt varmt ute. 🌞
Nackdelen är väl att hästen inte uppskattar värmen alls, så blir ingen ridning varma dagar.
 
Jag gläds med dig och alla andra som lider i värmen, absolut! Och jag vet att de här värmeböljorna är onormala och dåliga för vår planet, men om det bara handlade om mitt välbefinnande fick det gärna vara 27-28 grader hela sommaren. Jag älskar att vara omgiven av gosig, mysig värme som liksom omsluter en som en mysig famn, och jag älskar att gå barbent i flipflop hela sommaren. Utan mössa. Förlåt! Bäst jag kryper under min yllefilt igen. Förlåt, förlåt!
Alltså jag brukar fixa värme hyfsat
Men efter jag hade covid I maj och var riktigt dålig så är mina lungor väldigt känsliga för värme och annat
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 098
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 089
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp