Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska nog ta och äta middag...
Jag ska nog ta och äta middag...
Jag äter middagJag måste komma på VAD jag ska ha till middag![]()
Jag medJag äter middag![]()
Jag möttes av en skog av mangold när jag kom hem från semestern. Bladen är stora som mattallrikar. Äter alltså mangold, idag i form av paj.Jag måste komma på VAD jag ska ha till middag![]()
Underbart
Tänk när man fryser och man kan klä på sig och bli varm
När man svettas kan man bara klä av sig till en viss del.
Min mangold är mer som teservistallrikar :-) får göra en centimeterstor paj som passar till.Jag möttes av en skog av mangold när jag kom hem från semestern. Bladen är stora som mattallrikar. Äter alltså mangold, idag i form av paj.
Jag måste komma på VAD jag ska ha till middag![]()
Jag älskar också värmen! Går på semester på måndag och hoppas verkligen att jag också får någon varm vecka..Jag gläds med dig och alla andra som lider i värmen, absolut! Och jag vet att de här värmeböljorna är onormala och dåliga för vår planet, men om det bara handlade om mitt välbefinnande fick det gärna vara 27-28 grader hela sommaren. Jag älskar att vara omgiven av gosig, mysig värme som liksom omsluter en som en mysig famn, och jag älskar att gå barbent i flipflop hela sommaren. Utan mössa. Förlåt! Bäst jag kryper under min yllefilt igen. Förlåt, förlåt!
Jag håller med dig!Jag gläds med dig och alla andra som lider i värmen, absolut! Och jag vet att de här värmeböljorna är onormala och dåliga för vår planet, men om det bara handlade om mitt välbefinnande fick det gärna vara 27-28 grader hela sommaren. Jag älskar att vara omgiven av gosig, mysig värme som liksom omsluter en som en mysig famn, och jag älskar att gå barbent i flipflop hela sommaren. Utan mössa. Förlåt! Bäst jag kryper under min yllefilt igen. Förlåt, förlåt!
Alltså jag brukar fixa värme hyfsatJag gläds med dig och alla andra som lider i värmen, absolut! Och jag vet att de här värmeböljorna är onormala och dåliga för vår planet, men om det bara handlade om mitt välbefinnande fick det gärna vara 27-28 grader hela sommaren. Jag älskar att vara omgiven av gosig, mysig värme som liksom omsluter en som en mysig famn, och jag älskar att gå barbent i flipflop hela sommaren. Utan mössa. Förlåt! Bäst jag kryper under min yllefilt igen. Förlåt, förlåt!