Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska äta lunch sen får det bli en snabbsväng in till Ikea.
Fick visst för mig att påbörja flera sorteringsprojekt just precis idag, så lika bra att åka dit på direkten. Tur det är nära. :angel:

Ska passa på och gå in på Coop och handla lite också när jag ändå är däromkring.
 
Två hagar klarar en kvar men då gav jag upp för idag 😅 Mina muskler i armarna var rätt slitna vid de laget. Och den hage som är kvar är självklart lille Maggans 😂 Gissar att de inte blir så mycket gjort när man ska ha en snart 10 veckors fölunge i hasorna.

Nu kaffe, sambon drog iväg med sin bästa vän som han knappt sätt sedan Corona gjorde entré. Tror de här är andra gången de ses på över 1 år. Men båda är vaccinerade plus att hans kompis åkte på Corona så känns som att de kan umgås utomhus iaf. Har varit tufft för min sambo de senaste 1 och halvt åren så känns som han behöver sin vän.
 
Sitter hemma i soffan, tog sista halvan av dagen hemifrån.
Med tanke på att inte en enda människa i mitt team var på plats idag så ska det nog gå bra :angel:

Chips och lite rosé till sen lunch, rimligt och högst kontinentalt känner jag.
Dessutom behöver jag moroten för att tvätta, idag satt det långt inne att sätta igång.

Vad som känns som hundra timmar hoppning står på schemat, kollar kvalet nu, sedan finalen och gör mitt bästa för att undvika spoilers :D
 
Skulle gå promenad men dessa två vill inte för de regnar 🤷🏼‍♀️
AC74E5A1-F7B7-44B9-BBC0-A97BC42D0191.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 080
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp