Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån får väl klättra ner och känna efterNu är teorin att brunnen inte har sinat utan att det är fel på pumpen. Fem män står och kollar ner i ett hål och säger ”hmmmm”.
Jag försöker mest återhämta mig efter gårdagens fullständiga nederlag i div spel. Min vision av mig själv som relativt allmänbildad har gått i kras.
Om det är en borrad brunn får man suga in magen rejält.....Nån får väl klättra ner och känna efter![]()
Du kan få spela mot mig. Helt värdelös på frågesport. Kan bjuda på att du får krossa migNu är teorin att brunnen inte har sinat utan att det är fel på pumpen. Fem män står och kollar ner i ett hål och säger ”hmmmm”.
Jag försöker mest återhämta mig efter gårdagens fullständiga nederlag i div spel. Min vision av mig själv som relativt allmänbildad har gått i kras.
Det finns ju barn därOm det är en borrad brunn får man suga in magen rejält.....![]()
Om man ska ta sig ner i vår borrade brunn får man vara storlek Barbie-docka, typ.....Det finns ju barn där![]()
Ah, drygt 500 m fågelvägen. Tyckte väl att det bolmade bra mycket för avståndetVisa bifogad fil 74811
Trodde det var stora återvinningen som brann men det är visst den 1500 m hemifrån![]()
Och jag tog ner tvätt idag som hängt så länge att det satt en mal i en trosaPå tal om fukt, jisses vilken TID det tar att torka tvätten nu! Jag tvättade och hängde tvätt inne igår. Det är fortfarande bara delvis torrt idag....
![]()
Just nu gör jag mitt bästa för att inte impulsköpa ett par platå-boots som jag verkligen inte behöver, eller ens vet om de kommer att bli använda men som jag ändå bara VILL/MÅSTE HA.