Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett nystädat skafferi!

20210804_165423.webp

Nu är teorin att brunnen inte har sinat utan att det är fel på pumpen. Fem män står och kollar ner i ett hål och säger ”hmmmm”.
Jag försöker mest återhämta mig efter gårdagens fullständiga nederlag i div spel. Min vision av mig själv som relativt allmänbildad har gått i kras.

Nu är teorin att brunnen inte har sinat utan att det är fel på pumpen. Fem män står och kollar ner i ett hål och säger ”hmmmm”.
Jag försöker mest återhämta mig efter gårdagens fullständiga nederlag i div spel. Min vision av mig själv som relativt allmänbildad har gått i kras.
Du kan få spela mot mig. Helt värdelös på frågesport. Kan bjuda på att du får krossa mig :laugh:

Jag ligger i sängen med foten i högläge efter en liten operation tidigare i eftermiddags (försökte lite diskret precis hinna se klart Peders ritt i grundomgången när läkaren - på minuten i tid, kom igen det händer ju inte! - kom och hämtade mig och omgående uppmanade mig att lägga mig på britsen 😝). Jag känner mig ofta så stressad och känner hela tiden att jag skulle vilja ha en dag i sängen och bara inte göra NÅGONTING, men gissa vem som är galet uttråkad nu då. Men ont gör det om jag rör mig dessutom, så nu har jag inte mycket till val. Ska försöka hitta någon serie att titta på, åtminstone!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 139
Senast: tanten
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
657
Senast: Hajfisk
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år...
2
Svar
39
· Visningar
1 222
Senast: manda
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 063
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka