Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett nystädat skafferi!

20210804_165423.webp
 
Nu är teorin att brunnen inte har sinat utan att det är fel på pumpen. Fem män står och kollar ner i ett hål och säger ”hmmmm”.
Jag försöker mest återhämta mig efter gårdagens fullständiga nederlag i div spel. Min vision av mig själv som relativt allmänbildad har gått i kras.
 
Nu är teorin att brunnen inte har sinat utan att det är fel på pumpen. Fem män står och kollar ner i ett hål och säger ”hmmmm”.
Jag försöker mest återhämta mig efter gårdagens fullständiga nederlag i div spel. Min vision av mig själv som relativt allmänbildad har gått i kras.
Du kan få spela mot mig. Helt värdelös på frågesport. Kan bjuda på att du får krossa mig :laugh:
 
Jag ligger i sängen med foten i högläge efter en liten operation tidigare i eftermiddags (försökte lite diskret precis hinna se klart Peders ritt i grundomgången när läkaren - på minuten i tid, kom igen det händer ju inte! - kom och hämtade mig och omgående uppmanade mig att lägga mig på britsen 😝). Jag känner mig ofta så stressad och känner hela tiden att jag skulle vilja ha en dag i sängen och bara inte göra NÅGONTING, men gissa vem som är galet uttråkad nu då. Men ont gör det om jag rör mig dessutom, så nu har jag inte mycket till val. Ska försöka hitta någon serie att titta på, åtminstone!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 079
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp