athena_arabians
Trådstartare
Har inte beställt men är fortfarande sjukt sugen![]()
Som jag alltid säger: "Life is short, buy the pony" och substituera pony med lämpligt alternativ
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte beställt men är fortfarande sjukt sugen![]()
Min go-to-grej är att låta allt stå i blöt. Funkar för prokrastinering också.Går bra för mig. Skulle koka makaroner för att ha till pastasallad då vi ska ha knytis med klassen i morgon, men glömde kastrullen helt så det kokade torrt. Vet inte hur jag ska få loss det fastbrända.
Har gjort så och hoppas tiden gör sitt.Min go-to-grej är att låta allt stå i blöt. Funkar för prokrastinering också.
Om du hade haft diskmaskin så hade jag sagt diskmaskinspulver/-tablett och låta stå i blöt. Det löser i princip ALLT! Men annars får du väl bara låta grytan stå i blöt med lite diskmedel i den. Över natten skulle jag låta den stå. Det borde gå att skrapa bort det brända sedan när det har fått mjukna lite.Går bra för mig. Skulle koka makaroner för att ha till pastasallad då vi ska ha knytis med klassen i morgon, men glömde kastrullen helt så det kokade torrt. Vet inte hur jag ska få loss det fastbrända.
Köp!Har inte beställt men är fortfarande sjukt sugen![]()
Låt stå i blöt - i värsta fall löser det sig med ugnsrengöring om det finns hemma.Har gjort så och hoppas tiden gör sitt.
Jag är fan för trött för att ordna med mat till knytis. Men måste ju liksom.
Har i alla fall orkat duscha idag.
Som jag alltid säger: "Life is short, buy the pony" och substituera pony med lämpligt alternativ![]()
Det gick bra@bettysmatte Hur gick veterinärbesöket?
Tycker hon inte om att vara i famnen?Jag försökte väga Megara. En klo i läppen och en del vackra rispor och märken efter vassa tänder och klor på händer och armar och ingen vägd katt var resultatet. Hon är stark som en liten björn och smidig som en ål och skriker i dödsskräck (hint: hon dör inte). Ska nog inte lägga upp några bilder.
Det krävdes en myckenhet Dreamies för att muta efteråt.
Fint med däckrökVisa bifogad fil 74811
Trodde det var stora återvinningen som brann men det är visst den 1500 m hemifrån![]()