Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går bra för mig. Skulle koka makaroner för att ha till pastasallad då vi ska ha knytis med klassen i morgon, men glömde kastrullen helt så det kokade torrt. Vet inte hur jag ska få loss det fastbrända.
Om du hade haft diskmaskin så hade jag sagt diskmaskinspulver/-tablett och låta stå i blöt. Det löser i princip ALLT! Men annars får du väl bara låta grytan stå i blöt med lite diskmedel i den. Över natten skulle jag låta den stå. Det borde gå att skrapa bort det brända sedan när det har fått mjukna lite.
 
Gjort en orimligt gos gräddsås 😂 Nästan så jag kan äta den med sked. Överträffat mig själv idag i matlagning, tur man fått några bra gener 😏

Vart trött när jag var ensam hemma slog på p3 dokumentär på Apple TVn och sen somna jag och Morrhoppan ihop tillsammans i soffan ❤️ Snosa kattunge är de bästa som finns när man ska sova.
 
Jag försökte väga Megara. En klo i läppen och en del vackra rispor och märken efter vassa tänder och klor på händer och armar och ingen vägd katt var resultatet. Hon är stark som en liten björn och smidig som en ål och skriker i dödsskräck (hint: hon dör inte). Ska nog inte lägga upp några bilder. :meh:

Det krävdes en myckenhet Dreamies för att muta efteråt.
 
20210804_193226.webp
jag får skylla mig själv nu . Fick en häst över foten för ett par år sedan så blå under över och svullen . Trillar i trapphuset 2 år efter blå på samma sätt.

Nu ute och går 2 dagar på raken med fel skor utan inlägg i . Nu ja kan knappt stödja på foten och tejpad av refit tejpen ett par dagar . Att jag inte lär mig
 
Alltså fan.
Grannen ovanför har dragit igång.
Han har för vana att spela så att rutorna bokstavligen skallrar och hela kåken vibrerar. Tyvärr däckar han inte heller :meh: utan kan hålla igång till 07 om så. Håller tummarna att det inte är en SÅN kväll.

Inte riktigt där i volym än, men är ju traumatiserad och stressad så nu är lägenheten dammsugen iaf 😅

Det är 50-talsmusik mest så det är ju gudskelov det, men allt just nu verkar ha bpm på 300 ungefär O_o Ger upp att slappna av och dricker drinkar istället då. Nu, hoppfinal! Med soundtrack!
 
Jag försökte väga Megara. En klo i läppen och en del vackra rispor och märken efter vassa tänder och klor på händer och armar och ingen vägd katt var resultatet. Hon är stark som en liten björn och smidig som en ål och skriker i dödsskräck (hint: hon dör inte). Ska nog inte lägga upp några bilder. :meh:

Det krävdes en myckenhet Dreamies för att muta efteråt.
Tycker hon inte om att vara i famnen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 079
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp