Låter som något jag skulle kunna göra.Killen i kassan på Granngården sa trevlig helg när jag betalat. Jag svarade med ett halvt förvirrat "va?"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som något jag skulle kunna göra.Killen i kassan på Granngården sa trevlig helg när jag betalat. Jag svarade med ett halvt förvirrat "va?"![]()
Killen i kassan på Granngården sa trevlig helg när jag betalat. Jag svarade med ett halvt förvirrat "va?"![]()
Sådant är roligast![]()
Det gor alla har ... aven jag till kasor/kasorska. Jag tycker det ar sa himla trevligt.![]()
Ja det är inte ovanligt, det är bara jag som är dagvillDet gor alla har ... aven jag till kasor/kasorska. Jag tycker det ar sa himla trevligt.![]()
Ha det så trevligt!
Så fina hästardu har!
Jag har kompisar som jobbat natt som personlig assistent och oftast sovit. De har tjänat riktigt braHar funderat på det, men känner att jag vill ha något jobb där det går att utvecklas och jobba sig uppåt på något vis för att få variation osv. Dessutom verkar det som att det inom alla typer av vårdyrken är ganska dålig lön, oregelbundna scheman och inte allt för bra framförhållning när det gäller scheman heller? Jag vill ha mina rutiner i vardagen :/
Usch vad jobbigt!Vart så trött att jag somna med Morrhoppan en liten stund på soffan men har man varit vaken och igång sedan 04.30 så var väl de rimligtNu har jag lock för örat igen efter ha spolat ur de
Hahaha kommer aldrig bli av med den här skiten känner jag
![]()
Ja fy!! Hade det där problemet i början av sommaren. Vidrigt.Kör lite rengöring av örat, sköterskan misstänkte vaxpropp ... Har aldrig haft de så vet ju inte om de gör ont eller inteMen knastrar fint i örat och är i princip döv på de örat så kanske värt ett försök att göra rent de
Om inte annat kanske jag hör bättre efteråt
Nu får min sambo skrika om han pratar med min vänstra sida. Lite olustigt när jag kör häst när jag inte hör ordentligt.