Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad i hela..
Var j till käkkirurgen och rensade en rotfyllning i onsdags. De varnade att det skulle göra ont eftersom de bråkat rejält med tanden. Ikväll har jag ännu mer ont och nu är kinden svullen också. Ser ut som lindrigpåssjuka.

Jag har opererat bort visdomständer men sån här svullnad fick jag inte då.
 
Jag har varit och tittat till Michico. Han har en latt founder som vi gett bute for i ett par veckor och han har varit betydligt battre, nastan helt bra. I gar var forsta dagen han inte alls fick bute och i dag var han betydligt samre igen.:( Jag borjar misstanka att det borjar bli dags att ta farval av min gamle van. Har ar 28 ar i ar och jag har haft honom i 19 ar. 😞

Nu ska jag lagga "grout" emellan alla kakelplattor i tvattstugan ... sedan ar det nastan helt klart. Jag maste gora nagot, sa det ar val bast att jag hittar grejor jag behover gora.
 
Senast ändrad:
När man går runt hela lägenheten och letar efter ena katten. Sambon säger att han släppt in honom innan han åkte till jobbet .. Sen öppnar man ytterdörren och katten kommer in den vägen 😏 Ja han måste ha klättrat från balkongen på andra våningen ned till backen .. Men Morrhoppan blev glad när hennes farbror kom in ❣️ Så dags att sova.
 
Blev spontant inbjudna till grannen för grillning så köttfärssåsen jag och sonen hade gjort till den blivande lasagnen åkte in i kylen och så gick vi till grannen! :) Mysigt och gott. Vi var även och tittade på tallen åskan slog ner i härom natten, mäktiga krafter!
20210730_204852.webp

Sen hade jag flyt med att dottern jobbade i butiken som sålde svenska hallon idag så hon köpte åt mig och nu har jag fryst i fyra lådor. 😍
 
Lämnar nu ett mulet Flarken. 14 grader här. Får se vilket väder Sverige bjuder på under dagen.

Alltid lite vemodigt att åka härifrån. Längtar till den dag vi är redo att flytta hit. Den dagen närmar sig. Ska bara låta lilla barnet bli klar med skolan först och landa i sitt vuxenliv.
 
Idag blir det utflykt med husbilen. Stierngranats pyramid och Stjärneborgs slott står på agendan. Nåt mer har vi inte planerat. Det skulle nog regna idag med.

Får väl se om vi stannar i Jönköping på vägen. Vad vi nu ska göra där..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 099
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 786
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 089
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 991
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp