Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmmm .... Jag borjada stada "garage kylskapet" (en typisk Amerikansk grej, man har ett extra, normal stort, kylskap i garaget for dricka och liknande) och hittade just en flaska rose fran en lokal vingard nagon mil fran dar vi bor. Jag kopte nagra flaskor forr-forra sommaren, den har har helt klart slunkit undan och jag har glomt att jag hade den. I dag har jag en dag med tur tror jag.:D
 
Det här vädret får mig att längta lite efter tända ljus och en sprakande brasa.... :nailbiting: :D

Men så blir det inte.... Däremot ser jag fram emot en het pastasås, nykokt pasta och en massa ost (om inte maken har käkat upp hela :nailbiting: !) om en liten stund :) !
Här har brasan precis brunnit ut. Den var välbehövlig efter att vi var ute och rensade hängrännor i ösregnet på eftermiddagen. :D
 
Kan du tänka dig personlig assistans? Söker ofta folk och kräver oftast ingen utbildning.
Har funderat på det, men känner att jag vill ha något jobb där det går att utvecklas och jobba sig uppåt på något vis för att få variation osv. Dessutom verkar det som att det inom alla typer av vårdyrken är ganska dålig lön, oregelbundna scheman och inte allt för bra framförhållning när det gäller scheman heller? Jag vill ha mina rutiner i vardagen :/
 
Har du besökt grannbyns pizzeria. En upplevelse inte minst stylingmässigt. Har absolut ingen aning om vad jag precis ätit men ger ändå en stark femma på en skala 1-10 mest pga upplevelsen. Ev kan det ökas till en sexa om jag ej blir risig i kistan
 
Skulle åka och prova ridskor innan bi eventuellt åker till Börjes nästa vecka. Det blev shopping på alla 5 affärer vi var på :o :angel: Men nu har Ambres nya mineraler och banangodisar, A har en höstjacka, ryggsäck, shorts och ridstrumpor och jag har ridskor. Och så handlade vi mat också :up:
 
Börjat titta på en ny serie för ett tag sedan Molanders vilket visar sig vara från 2013. Den är ju snart tio år gammal :crazy:
Kollade upp serien då en skådespelare har gått bort och poletten trillade ner att det nog inte var en ny serie..

Kul när man hittar något nytt som visar sig vara gammalt :laugh:
Oavsett helt ok serie. Inte jättebra men helt ok.
 
Börjat titta på en ny serie för ett tag sedan Molanders vilket visar sig vara från 2013. Den är ju snart tio år gammal :crazy:
Kollade upp serien då en skådespelare har gått bort och poletten trillade ner att det nog inte var en ny serie..

Kul när man hittar något nytt som visar sig vara gammalt :laugh:
Oavsett helt ok serie. Inte jättebra men helt ok.
Lustigt! Började också titta på den i veckan 😃
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 098
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 089
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp