Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
skicka en faktura på vad det kostar att återställa det!

Jag tror faktiskt att det inte är lagligt att förstöra någons egendom på det där sättet. Har en gått med på att förvara någon annans saker så får en inte behandla dem hur som helst. Vilket är en anledning till att min släktingar ALDRIG kommer att få ställa något här för jag vet att jag aldrig blir av med eländet :meh:

@Diabetikern
 
tenor.gif

Var det någon som sa semester? Nytt jobb Hem till stan? KORREKT :banana:
 
IMG_20210730_155232918.webp

Hämtat hem mina älsklingar ❤️ Och mamma mu hade inte glömt sin matte 😂 Hon hälsa med ett mjukt fint gnägg, kommer du mamma ska vi äntligen åka hem 🐴

Så nu har lugnet lagt sig på gården alla är hemma och en av hästarna blev såld idag som varit ut lånad. Så vi gick från sex till 4 och halv 😏 Maggan räknas en så länge som en halv!
 
Oh lord. Drog in till närmaste småstad. Hade googlat upp att det skulle finnas en bättre resturang. Beställde in löjrom till förrätt. Efter hundra år kom servitrisen in och ba ”fish and chips”.
Jag ba nej, vi beställde löjrom. Hon ba ”vilken löjrom?”.
Jag: ”ja alltså den som står på er meny”
(Fish and chips stod inte ens på menyn?! 😂)
Hon försvann med ett förvirrat uttryck.
Kom sen tillbaka och ba ”det är rätt, vi har bara bytt namn på rätten”.

Men ... har de bytt namn pa en lojrom forratt till "fish and chips" 🤔 😳🤣
 
Kör lite rengöring av örat, sköterskan misstänkte vaxpropp ... Har aldrig haft de så vet ju inte om de gör ont eller inte 🧐🥴 Men knastrar fint i örat och är i princip döv på de örat så kanske värt ett försök att göra rent de 🙄 Om inte annat kanske jag hör bättre efteråt 😂 Nu får min sambo skrika om han pratar med min vänstra sida. Lite olustigt när jag kör häst när jag inte hör ordentligt.
 
Testade att rida första gången sen ischiassmärtan bröt ut. Red lite barbacka. Skritt och lite galopp o fasen vad jag fick jobba för galoppen för att inte glida av :p, efteråt kändes det nästan mysko under fötterna, typ tomt på något vis men ska nog inte övertänka så vi släpper det där; är ju tyvärr annars fenomenal på att överanalysera allt, men härlig stund på hästryggen :love:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 087
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp