Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satte kakeldekor på det ljust gulbruna kaklet i köket. Vette tusan om det blev bättre..
16277086344618010261424681268302.webp


Lite kanske. Det syns ju att det är överklistrat, mönstret lyser igenom. Tror inte det hade blivit bättre med färg faktiskt.
 
Försöker vakna efter att ha sovit lite lite... ropade på kattrackan på kvällen och hörde henne men ingen kom. Blir givetvis orolig men försöker ha is i magen (jag är en fjantig hönsmamma med katten) så jag slumrar lite. Vaknar till och går ut igen, av någon anledning går jag ut mot vägen och när jag är mitt för den gamla auktionsladan hör jag pip... kattrackan måste ha legat inne där och sovit när jag stängde den för kvällen :cautious:

Jaja, katt glad och matte lättad :D Sedan fick jag sova tills katten ville gå ut igen vilket var lite väl tidigt.
 
Sitter i soffan med te och choklad :d Killen jag träffar har redan kommit hit och yngsta hunden har typ brottat ner honom i soffan. Nu sitter han där med ett styck ganska stor hund som slängt ut sig över hela hans knä. Hon ser SÅ nöjd ut och han klappar henne lydigt precis så som hon vill. Väldigt lugn och skön morgon.
 
Blev väckt när sambon kom hem, han slängde en dygsur handduk på min säng halva 😒

Nej lite frukost sen passa på att köra Trulen medan de är uppehåll i vädret. Tycker synd om Pappa och hans kompis som försöker byta taket på huset ... De hinner bara jobba kortare stunder innan de är dags att täcka över igen för regnet 😫 Förövrigt igår höll han på att ge mig en hjärtinfarkt, han är inte mycket för att uttrycka sina känslor direkt.

Vi pratade om de här med att min lillebror (på mamma sida) börjar bli vuxen och att mamma tycker nog de är lite jobbigt, sist ut osv. Och han svarar jag har ju turen att iaf nästan varje dag då träffa ett av mina barn trots att hon blivit vuxen.
Ja du Pappa lilla, ibland så ❣️
 
Jag borde ta itu med städning och packa upp osv. Men har noll motivation eller lust. Testade att öppna en låda men så stängde jag den igen :angel:

Nä, det får bli spel och mumsa vindruvor i stället. Armen lite öm efter sprutan i går men det verkar vara det enda :up:
 
Lämnar nu ett mulet Flarken. 14 grader här. Får se vilket väder Sverige bjuder på under dagen.

Alltid lite vemodigt att åka härifrån. Längtar till den dag vi är redo att flytta hit. Den dagen närmar sig. Ska bara låta lilla barnet bli klar med skolan först och landa i sitt vuxenliv.
Vart ligger Flarken?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 099
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 786
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 089
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 991
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp