Lätt för dig att sägaVar glad! Bara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lätt för dig att sägaVar glad! Bara!
JappLätt för dig att säga
Vad är det du tycker gått snett?
Jag har haft en lång period av "yrkeslivskris" och varit väldigt frustrerad ett bra tag nu.
Man behöver inte göra karriär, en del av oss är inte skapta för det.
Så länge jobbet innebär att göra något som känns okej i en arbetsmiljö som är okej så lever jag ut mina drömmar på fritiden istället.
Ja det är väl inte så mycket begärt. Jag skulle nog ha svårt att jobba med något som känns stagnerat och icke utvecklande.Svarade på det lite senare i tråden.
Men.. varför antar alla att jag vill göra karriär? Jag vill bara ha ett stimulerande arbete så att jag inte ruttnar dagarna i ända. Det vore så fantastiskt att få känna lust inför det man gör 40 h i veckan.
Menar du att jag behöver komma ihåg och kolla att ingen annan frågat dig liknande ocksåSvarade på det lite senare i tråden.
Men.. varför antar alla att jag vill göra karriär? Jag vill bara ha ett stimulerande arbete så att jag inte ruttnar dagarna i ända. Det vore så fantastiskt att få känna lust inför det man gör 40 h i veckan.
För att du ville väl bli chef tidigare?Svarade på det lite senare i tråden.
För att du ville väl bli chef tidigare?
Menar du att jag behöver komma ihåg och kolla att ingen annan frågat dig liknande också
Tråkigt att vara understimulerad. Men fortsätt att försöka!
En dag är det din tur att ta dig vidare.
Finns det inga poster inom din bransch där du tror du skulle utmanas mer än nu heller, som alternativ tillfälligt tänkte jag?
Åh gud, det skulle jag också vilja känna. Eller iaf känna att det fanns någon som helst mening med det hela.Jag vill bara ha ett stimulerande arbete så att jag inte ruttnar dagarna i ända. Det vore så fantastiskt att få känna lust inför det man gör 40 h i veckan.
Fast det är väl inte dags än? eller har hon passerat 330-335 dagar?Tittar på min kära Donna i kameran och funderar på när hon tänker klämma ut fölungen mvh trött matte.