Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håll en presentation för närmre 190 pers och framåt slutet kommer katten mitt framför datorn och vill apportera känns professionellt
Eftersom mina ben ska till läkare för att se om jag har fönstersjuka pga kan inte gå ens hundra meter innan vader blir stenhårda och kramper i hela benen fungerar det inte riktigt. Det har blivit så patetiskt att jag tar bussen ett stop till affären.
Jag "hatar" teams. Även om våran anslutning brukar vara bra. Men det här med att man ska använda sina filer från det.. Funkar värdelöst. Makron i excelfiler tycks bli korrupta..
Det är lite hopplöst, det jag gillar med teams är att allt är samlat, vi använder hela paketet. Men när det börjar lagga,ja då laggar allt också
Fått soleksem och det kliar
Ja att kalla det läkarbesök tycker jag inte är konstigt.
Så himla bra gjort! ❤Sådär. En stor sten föll från mina axlar efter att ha lämnat uppsägningen. Måste slänga mig ut från det sjunkande skeppet och vart jag än hamnar och det blir sååååååå har jag tagit steget att lämna något som gör att jag mår dåligt .
Alltid öppna i skrivbordsappen om man inte bara ska kolla något snabbt. Det blir konstigt i teams och eftersom jag ofta ska kolla dispositionen och sånt behöver det vara rätt.Nyfiken fråga, eftersom vi är inne i samma resa - jobbar ni med filerna från Teams då, eller öppnar ni dem i skrivbordsappen? Eller synkar ni till utforskaren och arbetar därifrån?
Sådär. En stor sten föll från mina axlar efter att ha lämnat uppsägningen. Måste slänga mig ut från det sjunkande skeppet och vart jag än hamnar och det blir sååååååå har jag tagit steget att lämna något som gör att jag mår dåligt .
Håll en presentation för närmre 190 pers och framåt slutet kommer katten mitt framför datorn och vill apportera känns professionellt