Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är väl den stora nackdelen med att tatuera sig, detta kliande :p håller på att fila på motiv till min nästa :)

Ja dom flagnar rätt fint just nu också 😅 Äldsta dottern frågade lite bekymrat om dom kommer försvinna eller om dom blir kvar när hon såg att det lossnade färg 😂

Va spännande! Jag har redan planer på nästa också men lär dröja ett tag innan det blir något. Den kommer bli hyfsat stor isåfall :)
 
Ja dom flagnar rätt fint just nu också 😅 Äldsta dottern frågade lite bekymrat om dom kommer försvinna eller om dom blir kvar när hon såg att det lossnade färg 😂

Va spännande! Jag har redan planer på nästa också men lär dröja ett tag innan det blir något. Den kommer bli hyfsat stor isåfall :)
Haha! Ja det ser rätt illa ut. Så hittar man flagor i sängen på morgonen med 🤮

Ja det kommer dröja här med. Ska bygga klart ett hus innan jag vågar strö pengar omkring mig men om ett år kanske! :D
 
Gick upp tidigt för att jobba undan lite eftersom jag ska vara ledig resten av veckan sen och det är fortsatt kaos på jobbet. Det första som händer när jag sätter mig vid datorn är att jag spiller ut kaffekoppen, och i den plötsliga rörelsen för att rädda datorn drar jag till min redan onda nacke och får ett sjujävla nackspärr som gör att den enda bekväma positionen att ha huvudet i just nu är lite lätt uppåtvinklat, sådär som en riktigt förnäm/överlägsen person. Jag som var sjukt taggad på crossfit ikväll, och imorgon är det tänkt att jag ska först rida hoppträning och sen åka iväg på vandringssemester. Tack universum, tack!

Tror jag ska gråta en skvätt nu och sen försöka komma fram till om det finns någon slags bekväm position som jag kan jobba ifrån idag. Skönast och bäst vore nog att ligga i sängen och vila, men det går bara inte med allt som behöver göras. Mest är jag rädd för vad det här kommer att ha för konsekvenser i framtiden, eftersom mina underliggande problem med nacken började med just ett rejält nackspärr på exakt samma ställe för 1,5 år sedan. :arghh:

Så, tack för att jag fick ömka av mig lite!
 
Har fasen skrivit på uppsägningspappret för att lämna in det idag. Är kvar att lämna referenser (kommer inte be chefen kan jag tillägga) och visst finns risken att jag ändå inte får jobbet fast det verkar så lovande så har jag möjligheten att plugga med csn-medel så jag känner som så att jag tar chansen/risken att lämna idag; blir ju bara kvar längre ju längre jag väntar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 651
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 167

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp