Det finns väl inget galet i gult?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns väl inget galet i gult?
Jag "hatar" teams. Även om våran anslutning brukar vara bra. Men det här med att man ska använda sina filer från det.. Funkar värdelöst. Makron i excelfiler tycks bli korrupta..fy fan för att försöka hålla distanslektioner och teams laggar och dummar sig. Det blir så jäkla värdelöst
Det är lite hopplöst, det jag gillar med teams är att allt är samlat, vi använder hela paketet. Men när det börjar lagga,ja då laggar allt ocksåJag "hatar" teams. Även om våran anslutning brukar vara bra. Men det här med att man ska använda sina filer från det.. Funkar värdelöst. Makron i excelfiler tycks bli korrupta..
En vansinnigt viktigt telefonmöte gick åt helvete. Nu sitter jag och försöker övertala mig själv att gå och köpa godis och chips inte är en bra idé.
Gå en raskpromenad någon annanstans eller köp något gott nyttigt! Detta kommer från hon som just nu trycker i sig ett winerebröd....
Ja att kalla det läkarbesök tycker jag inte är konstigt.Sitter med lite lagom ångest efter att ha mailat HR om schemläggning på kontoret med "läkarbesök" som anledning. Men att träffa psykolog är väl det...eller?
Vill ju inte direkt skylta med det heller, och kan förlägga min lunchrast till dem. Det är bara att jag skulle behöva arbeta hemifrån de dagarna. Vilket det finns alla möjligheter för med mina arbetsuppgifter. Men ändå.