Bakar wienerstänger med röd rönnbärsgelé !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns väl inget galet i gult?Ska försöka få bilden synlig för dig med! Mest att jackan var gul!
Kan någon hjälpa dig att ringa så du slipper just nu?Jag klarar fortfarande inte av att ringa till veterinären och göra allt klart efter Kailzies avlivning. Önskar de hade någon slags text-tjänst.
Kan någon hjälpa dig att ringa så du slipper just nu?
Klart de inte tror du är dum i huvudet. Frågar man inte får man inget veta!Sitter och skriver ett nervöst mail till min bostadsrättsförening. Känns jättekonstigt att skriva "min bostadsrättsförening"
Av någon anledning tänker jag att de ska tro att jag är helt imbecill, för det känns som jag kommer fråga om grejer som andra bara automagiskt vet.
Men det känns rätt viktigt att veta om jag behöver teckna elavtal, och hur jag går tillväga för att beställa internet om jag behöver det. Annars kan det bli lite jobbigt - komma dit och ha noll el liksom
Bokstaven hänger ihop med vilken inriktning man läser.Random fråga apropå matte..
Vad är egentligen grejen med Matematik 2 och Matematik 2a, 2b och 2c?
Är det någon?
Jag är ju åldring och läste Matematik B när det begav sig och har noll koll
I övrigt på tunnelbanan på väg till intromöte med psykologen. Lite nervös. Jag och sambon har knappt pratat om det, utan mest ignorerat det hela tills nu när det är dags. Hepp hepp.
Trött på pollen som för folk att tro att man är pestsmittad pga att de sätter sig i luftvägarna på mig..
Nej, men för mig är det en mycket ovanlig färg. de färger jag har i på mina andra jackor är Svart, Grå, Ancrit, Grön, Blå och mörkblå.Det finns väl inget galet i gult?
Ovanlig och galen är två HELT olika saker.Nej, men för mig är det en mycket ovanlig färg. de färger jag har i på mina andra jackor är Svart, Grå, Ancrit, Grön, Blå och mörkblå.
Så jag är lite osäker på att ha en så skarp och tydlig färg