Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och skriver ett nervöst mail till min bostadsrättsförening. Känns jättekonstigt att skriva "min bostadsrättsförening" :cautious:
Av någon anledning tänker jag att de ska tro att jag är helt imbecill, för det känns som jag kommer fråga om grejer som andra bara automagiskt vet.
Men det känns rätt viktigt att veta om jag behöver teckna elavtal, och hur jag går tillväga för att beställa internet om jag behöver det. Annars kan det bli lite jobbigt - komma dit och ha noll el liksom :nailbiting:
 
Sitter och skriver ett nervöst mail till min bostadsrättsförening. Känns jättekonstigt att skriva "min bostadsrättsförening" :cautious:
Av någon anledning tänker jag att de ska tro att jag är helt imbecill, för det känns som jag kommer fråga om grejer som andra bara automagiskt vet.
Men det känns rätt viktigt att veta om jag behöver teckna elavtal, och hur jag går tillväga för att beställa internet om jag behöver det. Annars kan det bli lite jobbigt - komma dit och ha noll el liksom :nailbiting:
Klart de inte tror du är dum i huvudet. Frågar man inte får man inget veta!
 
Random fråga apropå matte..
Vad är egentligen grejen med Matematik 2 och Matematik 2a, 2b och 2c?
Är det någon?

Jag är ju åldring och läste Matematik B när det begav sig och har noll koll :angel:

I övrigt på tunnelbanan på väg till intromöte med psykologen. Lite nervös. Jag och sambon har knappt pratat om det, utan mest ignorerat det hela tills nu när det är dags. Hepp hepp.
Bokstaven hänger ihop med vilken inriktning man läser.

Jag vet att C är naturvetenskapliga program tex. Matten skiljer sig något i vad man fokuserar på beroende på program. Naturvetenskapliga programmet läser Matte 1-5 (tidigare A-E) och det kan krävas som särskild behörighet för högskolan inom vissa inriktningar.
 
Senast ändrad:
Trött på pollen som för folk att tro att man är pestsmittad pga att de sätter sig i luftvägarna på mig..

Jag får små silkiga katthår i näsan som plötsligt ger sig tillkänna när jag är ute. Svårt att förklara för folk att nysningarna beror på katthår, eller att diskret försöka få ut sagda hår med naglarna offentligt. Det blir liksom en del inte så estetiskt tilltalande grävande :angel:
 
hästen hade uppfört sig idag. Inte helt bekväm med att jag tvättade rent. Men svullnaden hade lagt sig bra även om det fortfarande är mycket mer som måste lägga sig.

Sårplast var inte helt uppskattat men självförvållat så matte ansåg att hon kunde bita ihop lite
 
Puh! Har just suttit och hjälpt med föräldrarnas nya TV. Hjälp, vad komplicerat man ska göra det! Tackolov för Google!
Sedan så skulle den nya teven vara så smart att den skulle på något vis kunna ställa in textning på varje program (antog jag då det var en lite knepig väg dit, inte direkt något snabbval) men inte blev det så heller 🙄 Tackolov så kom jag på att prova med min TVs fjärrkontroll (där en knapp till texttv finns) och det gick!
Själv har jag en TiVo så det har en egen fjärrkontroll, behövde bara byta till rätt source först (då föräldrarna lånat min TV tidigare). Puh!
 
Jag vill så gärna veta vad som försiggår i huvudet på folk som gör bilder som denna.
 

Bifogade filer

  • 0BFB4A06-3D46-423A-B3D5-27C927274953.webp
    0BFB4A06-3D46-423A-B3D5-27C927274953.webp
    36,8 KB · Visningar: 84
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 658
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp