Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kollat hjärtat ett par gånger innan ECT, bara för att se att det inte är något fel. Tycker det är läskigt trots att de inte ens gör det för att de tror att något inte stämmer. Så jag förstår den läskiga känslan helt.Nu har jag varit och ultraljudat hjärtat. Intressant att lyssna och se hjärtat. Tyckte det såg jämnt och fint ut (inte som på tv när det plötsligt piiiper och bara en platt linje, och det skriks efter crash cart ). Frågade hon som gjorde det hur det såg ut. Hon sa att det inte var något akut. Fick lite spader och pressade henne tills hon sa att allt såg normalt ut men att läkaren måste titta och sedan skicka till läkare på VC som jag ska till på fredag.
Puh. Tydligen är ett litet blåsljud vanligt och ingenting att oroa sig över öht. Men det var ändå lite läskigt när jag fick remiss för ultraljud.
Jag har också behövt göra det även när jag mått bra, men inför adhd-medicinering tex.Jag har kollat hjärtat ett par gånger innan ECT, bara för att se att det inte är något fel. Tycker det är läskigt trots att de inte ens gör det för att de tror att något inte stämmer. Så jag förstår den läskiga känslan helt.
Hoppas att läkaren tycker det ser bra ut också.
Jag vill typ aldrig veta resultatet på saker eller se undersökningarna. Vill bara höra om det är okej eller inte.Jag har också behövt göra det även när jag mått bra, men inför adhd-medicinering tex.
Jag tyckte det var jätteintressant och tittade och frågade. Läkaren sa att hon blev så glad över patienter som var intresserade. Hon gillade ju att prata om det iom att hon verkligen var hjärtnörd(egna ord).
Hon sa att det var mycket vanligare att kvinnor ville se och att män tyckte det var väldigt obehagligt. Det var lite intressant..
Så fort du har möjlighet förstås! Den är jättefinJag kunde inte låta bli
Visa bifogad fil 68584
En brosch i silver designad av Gertrud Engel 1953.
När sjutton ska jag använda den?
Handlat kläder, två jackor! en blå och en gul , vad tänkte jag!
Ser över huvud taget inget galet där?
Ska försöka få bilden synlig för dig med! Mest att jackan var gul!Ser över huvud taget inget galet där?