Jag har fått kallelse till en utbildning. Det är två dagar här i Malmö så det är inget särskilt på det viset. Dock krockar det med att jag ska vara klienthandläggare så jag sa till min kvinsp att de får fixa vikarie för mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men halleluja!Det har med olika inriktningar att göra, så de är mer anpassade till utbildningen man läser eller ska läsa.
- a-spåret (1a + 2a) är inriktat mot yrkesutbildning på gymnasial nivå och vissa eftergymnasiala utbildningar.*
- b-spåret (1b + 2b + 3b) är inriktat mot samhällsvetenskap, ekonomi och humaniora.*
- c-spåret (1c + 2c + 3c + 4 + 5) är inriktat mot naturvetenskap och teknik.
Bokat ännu en veterinärtid.
mvh
Tröttare än tröttast
Jag jobbar 75% och slutar aldrig 16, kör ni färre dagar och längre pass antar jag?Min chef frågade mig om jag kunde tänka mig en anställning på 75%. Vet inte riktigt hur jag känner. Älskar att jobba 54%. Blir typ gråtfärdig av tanken att sluta klockan 16 istället för 13 nu är ingenting bestämt och det är mycket som hänger i luften (har med avstängd kollega att göra), men det är bra att hen frågade redan nu för då kan jag fnula.
nja, det vet jag inte. Men någon enstaka tur lär vara ända till 16.Jag jobbar 75% och slutar aldrig 16, kör ni färre dagar och längre pass antar jag?
Jösses typnja, det vet jag inte. Men någon enstaka tur lär vara ända till 16.