Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du borde kunna använda formlerna från det bladet som funkar och sätta in i det som inte funkar om det är exakt likadant blad... Lite svårt att säga utan att ha dokumentet framför sig baraVerkar som att det förstörde hela "räkneverket" tyvärr. Men upptäckte faktiskt att om jag låter Januari bladet vara helt och börjar i Februari fungerar hela dokumentet som det ska. Så jag ska sätta mig och räkna Januari bladet manuellt och sen föra in den tiden i Februari eller något.
Hade typ aldrig kommit på att testa det utan dig så du hjälpte ändå på något konstigt sätt
Du mår inte bra på din arbetsplats du är på nu, och måste därifrån för ditt eget bästa.Okej, nästa betydligt större fundering och fråga! . Jag var som sagt på arbetsintervju förra fredagen och har den här veckan att fundera på hur jag vill göra och höra av mig. De verkar vara mycket intresserade av mig som utbildad usk med samma tänk som dem kring vårdtagarna och vill väldigt gärna att jag börjar arbeta hos dem (om nu inte nuvarande chef säger en massa dåligt om mig då vill säga, hon har ju andra åsikter än jag. Jag har berättat på plats att jag är partiellt sjukskriven pga nuvarande jobb). Då är grejen den. De sa från början (vilket jag vet) att de söker semestervikarier med goda chanser för fast anställning i höst. Deras timvikarier går dock mest på schema så är sällan man behöver leva med stressen att alltid räkna med att hoppa in (vilket är skönt för den tiden var såklart mindre kul). Men om jag säger upp mig, säger jag upp mig från en fast anställning vilket i sig är en trygghet! Men. Vad är denna trygghet värd när jag inte mår bra på min arbetsplats? När man tar in vikarier (med kriminellt förflutet, sidoparentes men ändå) som inte gör sitt jobb och när jag tar upp vårdtagarnas missnöje så får jag skit för jag inte ska klaga på dessa "bra" vikarier. Jag är alltså trött på att arbeta på ett ställe där man uppenbarligen inte kan stå för en god omvårdnad rakt igenom. Dessutom är chefen på mig som en hök och ifrågasätter ständigt varför jag inte jobbar "hårdare" (läs: stressar för att hinna!). Jag är även less på att ha ansvar för personer jag förväntas vara kontaktperson till och ändå inte räkna med att i första hand arbeta hos dem när jag är i tjänst utan flänga runt som en vikarie, ja men den känslan. Ta då bort kontaktmanskapet tack! Men icke. Så. Jag kan ju kolla med chefen om hon kan ge mig tjänstledigt så jag får prova på det andra stället men OM hon inte gör det återstår ju egen uppsägning. Och som sagt. Vågar jag säga upp en fast tjänst mot timanställning? Som inte är en anställning eg.....Men jag kommer antagligen inte må bättre förrän jag lämnar den arbetsplatsen....
Jag tycker du svarar på det bra själv:Okej, nästa betydligt större fundering och fråga! . Jag var som sagt på arbetsintervju förra fredagen och har den här veckan att fundera på hur jag vill göra och höra av mig. De verkar vara mycket intresserade av mig som utbildad usk med samma tänk som dem kring vårdtagarna och vill väldigt gärna att jag börjar arbeta hos dem (om nu inte nuvarande chef säger en massa dåligt om mig då vill säga, hon har ju andra åsikter än jag. Jag har berättat på plats att jag är partiellt sjukskriven pga nuvarande jobb). Då är grejen den. De sa från början (vilket jag vet) att de söker semestervikarier med goda chanser för fast anställning i höst. Deras timvikarier går dock mest på schema så är sällan man behöver leva med stressen att alltid räkna med att hoppa in (vilket är skönt för den tiden var såklart mindre kul). Men om jag säger upp mig, säger jag upp mig från en fast anställning vilket i sig är en trygghet! Men. Vad är denna trygghet värd när jag inte mår bra på min arbetsplats? När man tar in vikarier (med kriminellt förflutet, sidoparentes men ändå) som inte gör sitt jobb och när jag tar upp vårdtagarnas missnöje så får jag skit för jag inte ska klaga på dessa "bra" vikarier. Jag är alltså trött på att arbeta på ett ställe där man uppenbarligen inte kan stå för en god omvårdnad rakt igenom. Dessutom är chefen på mig som en hök och ifrågasätter ständigt varför jag inte jobbar "hårdare" (läs: stressar för att hinna!). Jag är även less på att ha ansvar för personer jag förväntas vara kontaktperson till och ändå inte räkna med att i första hand arbeta hos dem när jag är i tjänst utan flänga runt som en vikarie, ja men den känslan. Ta då bort kontaktmanskapet tack! Men icke. Så. Jag kan ju kolla med chefen om hon kan ge mig tjänstledigt så jag får prova på det andra stället men OM hon inte gör det återstår ju egen uppsägning. Och som sagt. Vågar jag säga upp en fast tjänst mot timanställning? Som inte är en anställning eg.....Men jag kommer antagligen inte må bättre förrän jag lämnar den arbetsplatsen....
Kör på! Jobb finns det som utbildad undersköterska.Okej, nästa betydligt större fundering och fråga! . Jag var som sagt på arbetsintervju förra fredagen och har den här veckan att fundera på hur jag vill göra och höra av mig. De verkar vara mycket intresserade av mig som utbildad usk med samma tänk som dem kring vårdtagarna och vill väldigt gärna att jag börjar arbeta hos dem (om nu inte nuvarande chef säger en massa dåligt om mig då vill säga, hon har ju andra åsikter än jag. Jag har berättat på plats att jag är partiellt sjukskriven pga nuvarande jobb). Då är grejen den. De sa från början (vilket jag vet) att de söker semestervikarier med goda chanser för fast anställning i höst. Deras timvikarier går dock mest på schema så är sällan man behöver leva med stressen att alltid räkna med att hoppa in (vilket är skönt för den tiden var såklart mindre kul). Men om jag säger upp mig, säger jag upp mig från en fast anställning vilket i sig är en trygghet! Men. Vad är denna trygghet värd när jag inte mår bra på min arbetsplats? När man tar in vikarier (med kriminellt förflutet, sidoparentes men ändå) som inte gör sitt jobb och när jag tar upp vårdtagarnas missnöje så får jag skit för jag inte ska klaga på dessa "bra" vikarier. Jag är alltså trött på att arbeta på ett ställe där man uppenbarligen inte kan stå för en god omvårdnad rakt igenom. Dessutom är chefen på mig som en hök och ifrågasätter ständigt varför jag inte jobbar "hårdare" (läs: stressar för att hinna!). Jag är även less på att ha ansvar för personer jag förväntas vara kontaktperson till och ändå inte räkna med att i första hand arbeta hos dem när jag är i tjänst utan flänga runt som en vikarie, ja men den känslan. Ta då bort kontaktmanskapet tack! Men icke. Så. Jag kan ju kolla med chefen om hon kan ge mig tjänstledigt så jag får prova på det andra stället men OM hon inte gör det återstår ju egen uppsägning. Och som sagt. Vågar jag säga upp en fast tjänst mot timanställning? Som inte är en anställning eg.....Men jag kommer antagligen inte må bättre förrän jag lämnar den arbetsplatsen....
Tack i efterskott.Grattis i efterskott!
Skicka hit hunden och åk och ta mitt jobb ist. Du kan tom få dagens lön..Ena hunden har använt mig som huvudkudde i en halvtimme nu... Jag kan inte städa då
Spontant - uska-tjänster finns väl hela tiden? Det är väl ingen större risk att du blir helt utan jobb?Okej, nästa betydligt större fundering och fråga! . Jag var som sagt på arbetsintervju förra fredagen och har den här veckan att fundera på hur jag vill göra och höra av mig. De verkar vara mycket intresserade av mig som utbildad usk med samma tänk som dem kring vårdtagarna och vill väldigt gärna att jag börjar arbeta hos dem (om nu inte nuvarande chef säger en massa dåligt om mig då vill säga, hon har ju andra åsikter än jag. Jag har berättat på plats att jag är partiellt sjukskriven pga nuvarande jobb). Då är grejen den. De sa från början (vilket jag vet) att de söker semestervikarier med goda chanser för fast anställning i höst. Deras timvikarier går dock mest på schema så är sällan man behöver leva med stressen att alltid räkna med att hoppa in (vilket är skönt för den tiden var såklart mindre kul). Men om jag säger upp mig, säger jag upp mig från en fast anställning vilket i sig är en trygghet! Men. Vad är denna trygghet värd när jag inte mår bra på min arbetsplats? När man tar in vikarier (med kriminellt förflutet, sidoparentes men ändå) som inte gör sitt jobb och när jag tar upp vårdtagarnas missnöje så får jag skit för jag inte ska klaga på dessa "bra" vikarier. Jag är alltså trött på att arbeta på ett ställe där man uppenbarligen inte kan stå för en god omvårdnad rakt igenom. Dessutom är chefen på mig som en hök och ifrågasätter ständigt varför jag inte jobbar "hårdare" (läs: stressar för att hinna!). Jag är även less på att ha ansvar för personer jag förväntas vara kontaktperson till och ändå inte räkna med att i första hand arbeta hos dem när jag är i tjänst utan flänga runt som en vikarie, ja men den känslan. Ta då bort kontaktmanskapet tack! Men icke. Så. Jag kan ju kolla med chefen om hon kan ge mig tjänstledigt så jag får prova på det andra stället men OM hon inte gör det återstår ju egen uppsägning. Och som sagt. Vågar jag säga upp en fast tjänst mot timanställning? Som inte är en anställning eg.....Men jag kommer antagligen inte må bättre förrän jag lämnar den arbetsplatsen....
Varför vill vi inte att sjukgymnasten får tag på dig?Fasen också, sjukgymnasten fick tag i mig.
Haha, gärna! (säger jag helt utan att veta vad du jobbar med )Skicka hit hunden och åk och ta mitt jobb ist. Du kan tom få dagens lön..
Ja, du vågar. Undersköterskor får alltid jobb. Är själv utbildad inom två bristyrken så jag känner nästan att a-kassa är en onödigt utgift...Okej, nästa betydligt större fundering och fråga! . Jag var som sagt på arbetsintervju förra fredagen och har den här veckan att fundera på hur jag vill göra och höra av mig. De verkar vara mycket intresserade av mig som utbildad usk med samma tänk som dem kring vårdtagarna och vill väldigt gärna att jag börjar arbeta hos dem (om nu inte nuvarande chef säger en massa dåligt om mig då vill säga, hon har ju andra åsikter än jag. Jag har berättat på plats att jag är partiellt sjukskriven pga nuvarande jobb). Då är grejen den. De sa från början (vilket jag vet) att de söker semestervikarier med goda chanser för fast anställning i höst. Deras timvikarier går dock mest på schema så är sällan man behöver leva med stressen att alltid räkna med att hoppa in (vilket är skönt för den tiden var såklart mindre kul). Men om jag säger upp mig, säger jag upp mig från en fast anställning vilket i sig är en trygghet! Men. Vad är denna trygghet värd när jag inte mår bra på min arbetsplats? När man tar in vikarier (med kriminellt förflutet, sidoparentes men ändå) som inte gör sitt jobb och när jag tar upp vårdtagarnas missnöje så får jag skit för jag inte ska klaga på dessa "bra" vikarier. Jag är alltså trött på att arbeta på ett ställe där man uppenbarligen inte kan stå för en god omvårdnad rakt igenom. Dessutom är chefen på mig som en hök och ifrågasätter ständigt varför jag inte jobbar "hårdare" (läs: stressar för att hinna!). Jag är även less på att ha ansvar för personer jag förväntas vara kontaktperson till och ändå inte räkna med att i första hand arbeta hos dem när jag är i tjänst utan flänga runt som en vikarie, ja men den känslan. Ta då bort kontaktmanskapet tack! Men icke. Så. Jag kan ju kolla med chefen om hon kan ge mig tjänstledigt så jag får prova på det andra stället men OM hon inte gör det återstår ju egen uppsägning. Och som sagt. Vågar jag säga upp en fast tjänst mot timanställning? Som inte är en anställning eg.....Men jag kommer antagligen inte må bättre förrän jag lämnar den arbetsplatsen....
Fasen också, sjukgymnasten fick tag i mig.