Jag vill ha mer!Som t ex pengar menar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha mer!Som t ex pengar menar du?
Koden är antagligen till för att till exempel plussa ihop värden från två celler, om inte någon råkat ordna en kod där av misstag då. C15 hänvisar till värdet i cell C15 i det dokumentet..Blir vansinnig på excel och vår flexmall. I bland när jag ställer mig i en cell med ett klockslag kan jag ändra klockslaget hur jag vill typ 08:00 till 09:00 eller 07:45 eller whatever. Jättebra.
Men vissa celler jag ställer mig i får jag i stället någon himla kod? typ "=+C15".
Jag vill bara skriva in min tiiiid Nu tappar jag massa flex bara för att den där koden poppar upp på 80% av alla celler och jag vet inte hur man gör för att få skriva klockslag.
Försökt googla på hur man skriver om tider i koder i excel men det verkar inte vara det koden är till för.
Ok tack, jag ska testa det!Koden är antagligen till för att till exempel plussa ihop värden från två celler, om inte någon råkat ordna en kod där av misstag då. C15 hänvisar till värdet i cell C15 i det dokumentet..
Det kan av misstag bli en fod om du tex skriver =, sen klickar i en annan cell och trycker enter.
Men om du är säker på att det är en cell du verkligen ska skriva i så är det ju bara skriva över (eller trycka delete på) det i cellen men vad du nu ska skriva in. Men då bör du vara säker på att cellen inte borde räkna ut något (dvs inte är en cell du inte borde skriva i).
Semester ja, undrar när det där pissiga jobbet tänker göra klart vårt semesterschena som skulle vara klart 31 mars..Jag vann visst semesterkriget i år och behöver inte flytta mig någonstans
Det som är dåligt med det är att jag måste jobba ensam på plats alla veckor förutom 4. De andra jobbar hemifrån stora delar av sommaren pga corona.
Men jag är van, det går nog bra.
Nu vet jag ju i och för sig inte om det godkänns av min fenomenala och underbara chefSemester ja, undrar när det där pissiga jobbet tänker göra klart vårt semesterschena som skulle vara klart 31 mars..
Kontakter med vettigt jobb nära mig någon .
@Ja, jag är bitter denna veckan, förlpt allihop.
Men mina hästar och alla mina tre stall kompisar är bäst . Speciellt den som är här varje dag.
Håller tummarna på att du får till det...Ok tack, jag ska testa det!
Hos oss ska ju chefen göra en plan, lämna till HR för godkännande och så ska planen fastställas tillkännages senast 31mars. Men det gäller tydligen inte vår lilla avdelning...Nu vet jag ju i och för sig inte om det godkänns av min fenomenala och underbara chef
Men vi har i alla fall fixat något - även om det innebar att ingen fick som de ville förutom jag. För en gångs skull.
Samma här, vansinnigt trött. Skulle gärna stanna mad katten i sängen hela dagen... Men the show must go on typ.Hu vad jag är trött men jag har iaf fått iväg det jag tänkte att jag behövde få iväg till jobbet. Nu försöker vi skriva klokheter i uppsatsen.
Verkar som att det förstörde hela "räkneverket" tyvärr. Men upptäckte faktiskt att om jag låter Januari bladet vara helt och börjar i Februari fungerar hela dokumentet som det ska. Så jag ska sätta mig och räkna Januari bladet manuellt och sen föra in den tiden i Februari eller något.Håller tummarna på att du får till det...
Formler i dokument mpnga använder är vanskligt, så om det ska vara formler i celler bör den ansvariga för dokumentet noga gå ut med vilka celler som ska redigeras eller ännu hellre låsa de celler ni inte ska röra
//Excelnörden som lagar formler i ett visst dokument sådär varannan arbetsdag
..