Ett alternativ är ju att bada tillsammans med disken istället, då kan du göra två saker samtidigt liksom - win-winSedan glömmer man att spola bort alla resterna av diskmedlet, kliver in i badkaret, halkar och slår i huvudet så blodet forsar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett alternativ är ju att bada tillsammans med disken istället, då kan du göra två saker samtidigt liksom - win-winSedan glömmer man att spola bort alla resterna av diskmedlet, kliver in i badkaret, halkar och slår i huvudet så blodet forsar.
Kan ju vara riktigt praktiskt. Skölja ur håret genom att ösa med en kopp....Ett alternativ är ju att bada tillsammans med disken istället, då kan du göra två saker samtidigt liksom - win-win
Då får man matrester på händerna medan man diskar Så hemskt!Det är inte många steg. Man kan fylla badkaret med vatten och hälla i diskmedel. Skrubba lite på det som behöver skrubbas och sedan skölja allting med duschslangen och låta det självtorka, som @Scata gjorde i sina glada ungdomsdagar!
Jajemen, vår tvättmaskins plats är solklart i köket! Har nog aldrig varit hemma hos någon som inte har den där faktiskt. Tveksamt dock om jag tycker att diskmaskin i badrummet är en bra idé...Har man tvättmaskin i köket som i England @Sel har du det? Så borde man kunna ha en diskmaskin i badrummet. Alt diska i badkaret så kan man diska allt på samma gång
Kan skriva under på det! Vår diskbänk är för nuvarande belamrad av disk - för att ingen av oss orkat plocka ur diskmaskinen som blev klar i eftermiddags. Pedanten i mig dör lite, men en annan sida tänker att det kan vara bra att öva på att ha det lite stökigt ibland. Ikväll har jag definitivt inte energi att ta tag i saken, det får bli imorgon istället!Alltså, en diskmaskin är tyvärr inte magisk. Man måste fortfarande både fylla och tömma den Det en av mina värsta hushållssysslor
Min far hade en idé om att installera två diskmaskiner - en man ställde smutsig disk i och en som man samtidigt tog den rena disken ur.Kan skriva under på det! Vår diskbänk är för nuvarande belamrad av disk - för att ingen av oss orkat plocka ur diskmaskinen som blev klar i eftermiddags. Pedanten i mig dör lite, men en annan sida tänker att det kan vara bra att öva på att ha det lite stökigt ibland. Ikväll har jag definitivt inte energi att ta tag i saken, det får bli imorgon istället!
Alltså, vi är två pers som oftast bara äter frukost hemma. Det tar oss över en vecka att fylla maskinen nog för att köras...
Ni får skaffa en mini-diskmaskinAlltså, vi är två pers som oftast bara äter frukost hemma. Det tar oss över en vecka att fylla maskinen nog för att köras...
Tack snälla!Grattis @tuaphua !
Det är faktiskt planen, om jag någonsin får råd att renoveraNi får skaffa en mini-diskmaskin
Har man tvättmaskin i köket som i England @Sel har du det? Så borde man kunna ha en diskmaskin i badrummet. Alt diska i badkaret så kan man diska allt på samma gång
Grattis!Så roligt idag med sambons ena present till mig. Jag har funderat på att skaffa ny tömkörningsgjord. Sambon hade då noterat det och letat upp en han tyckte var bra redan för några månader sen. Jag skrev en önskelista enligt önskan från honom och andra i familjen. Men den listan blev väldigt försenad och jag var så impad över att vad han nu än beställt hann fram på två dagar.
Han hade ju beställt långt innan. Kul att vi båda valt samma gjord som enda alternativ pga hur de funkar/är gjorda. Så den jag önskade mig fick jag. Helt klart fördel med sambo som också är hästmänniska.
Roligt att en person trodde det var ngt jag skulle ha på mig med allt läder och spännen.
Sambon sa till mig att han ”köpt den av Pelle och Kalle, ett par vi känner, som använt den där i en massa år”. Och människan fattade som att de använde den på sig själva liksom.
Tack! Globus Deluxe. Jag ville ha med ledad däckel iom bra passform på olika individer och två magstroppar IOM att jag vill ha hästens vanliga sadelgjord(Tixerand) till min egen iaf.Grattis!
Vilken gjord blev det?