Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grapefruktjuice är fantastiskt jättegott, så det så :)

Instämmer. Och korianderextrakt finns på storpack numer, i perfekt grön färg, endast runt en 50-lapp per liter. Och drygt står det också att det är, räcker med pyttelite varje gång. Så det är inte alls samma sak :D
42FD16B9-14B3-4AA8-8E88-3E1DC6618BA4.webp
 
Jag har äntligen fått ihop något som kan liknas vid ett personligt brev till ett potentiellt drömjobb. Annonsen kom ut i torsdags, tänker se till att få iväg ansökan idag så att de har den imorgon redan när de börjar jobba :P Blev nog lite svamligt nu men fick med det som ska stå med. Nu blir det liten mental paus och så ska jag försöka bättra på det hela senare. Nu är det mest "Heeeej, ert jobb verkar fantastiskt, snälla snälla anställ mig det verkar jättekul!!!" :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 644
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp