Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grapefruktjuice är fantastiskt jättegott, så det så :)

Instämmer. Och korianderextrakt finns på storpack numer, i perfekt grön färg, endast runt en 50-lapp per liter. Och drygt står det också att det är, räcker med pyttelite varje gång. Så det är inte alls samma sak :D
42FD16B9-14B3-4AA8-8E88-3E1DC6618BA4.webp

Jag har äntligen fått ihop något som kan liknas vid ett personligt brev till ett potentiellt drömjobb. Annonsen kom ut i torsdags, tänker se till att få iväg ansökan idag så att de har den imorgon redan när de börjar jobba :P Blev nog lite svamligt nu men fick med det som ska stå med. Nu blir det liten mental paus och så ska jag försöka bättra på det hela senare. Nu är det mest "Heeeej, ert jobb verkar fantastiskt, snälla snälla anställ mig det verkar jättekul!!!" :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 522
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Fritid Har planerat in en weekend i Danmark nu i december. Den stora planen är att bara åka bort och ha det mysigt och strosa runt på...
Svar
19
· Visningar
452
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka