Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska in till jobbet och volontärarbeta idag igen. Det känns bra när de frågar och man tackar ja, men när klckan ringer på morgonen ifrågasätter man alltid beslutet. 😅
De är förjäkla cheeky dock - som om de inte har råd att betala oss EGENTLIGEN liksom. :cautious:
 
Dricker kaffe och nu ska vi äntligen börja beta av de två workshopen som är kvar denna vecka. Min hjärna är trött trots att jag sover bra för tillfället men hjälps tydligen inte. Funderar på om de är något som ligger och gnager inom mig ..
 
Dagens bantningstips. Träbestick! Bränner mer kalorier genom att få fast någon mat på gaffeln än maten tillför... :laugh:
IMG_20210408_110545.webp
 
Precis kommit hem, så härligt väder ute även om det var lite småkyligt för öronen. Älskar när luften känns så frisk och fräsch! :love: Nu är det kaffe och hjortronfil som gäller :d Sen får jag se om det blir en tupplur eller ut med Lillkatten en sväng... Är dyngtrött :crazy:
 
Slappar hela dagen då jag numera är värdelös på att sova länge, kan inte sova mitt på dagen och ska jobba i natt. :p
Har slut med studier så har packat ner verkstadshandboken för sambons cheva och ska se om jag lyckas lista ut elsystemet så vi kan dra om elen i den och få den att fungera.
Wish me good luck! :banghead: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 410
· Visningar
39 560
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 068
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 148
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp