Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis is efterskott @MikaTela!

600
 
Kommer att ha den segaste dagen i mannaminne idag. Ska hålla stenkoll på att min katt kissar och gärna få honom att kissa. Ska lyckas ta ett urinprov inför veterinärbesöket i eftermiddag. Måtte han kissa någon gång under förmiddagen i alla fall så att jag kan göra annat sen.
 
Räknade på mina sömntabletter och insåg att de skulle ta slut under påsken, så bad ikväll om en receptförnyelse genom 1177. Strax efter 23 hade läkaren skrivit ut medicin. Jobbar hon jämt..?
Hon kanske såg att de inte skulle räcka över påsk.
Jag har några gånger fått recept nån lördag och nån söndag.
 
På grund av blodsockret var jag sen till jobbet idag. Idag gjorde det ingenting då kollegan är på plats.

Men vad glad jag blev när jag släppte ut hundarna i trädgården imorses. 2 av krokusrana jag panterat ut har tagit sig och var på väg upp :heart Trodde inte de skulle komma men närde en förhoppning om att de skulle göra det :D

Känns ändå som en bra start. Nu ska jag kasta mig in i allt här igen. Kortdag slutar 13 hoppa jag och sen är jag lååååååångledig. Tjoho!

En av cheferna hörde av sig igår gällande mejlet jag skickat så nu är det möte efter påsk på hur vi ska driva detta vidare. Hoppas de har något konkret att komma med så det inte bara ordbajsas runt.

Ja ja sol är det ute också vilket känns skönt
 
Åhh sov sååå gott inatt, sovit bort spänningsskallevärken och vaknade pigg till sol och fågelkvitter ute, vilken härlig vårmorgon :love: . Ätit frukost och druckit kaffe, gjort sjukpenninganmälan till FK återigen så nu tänker jag inte lägga mer tid på det idag och få skallevärk! Så det så!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 377
· Visningar
38 441
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
986
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 133
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp