Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hunnit kolla lite efter nya jobbskor. Hittade tre vettiga alternativ. Två på Stadium outlet och ett par på vanliga Stadium. Ska nog åtminstone köra förbi outleten på vägen hem från jobbet. Det ska finnas i storlek 38 så jag kan prova på plats.
 
Gjorde något jag inte brukar inatt, stängde av ljudet på telefonen 🤓 Jäkligt skönt att slippa allt plingande. Brukar inte vilja stänga av ljudet när min sambo jobbar, dels pga av att han ett jobb där de händer mycket och sen för att han jobbar så pass långt hemifrån. Men inatt kände jag att nej ni ska fasiken inte få störa min nattsömn 😂
 
Gjorde något jag inte brukar inatt, stängde av ljudet på telefonen 🤓 Jäkligt skönt att slippa allt plingande. Brukar inte vilja stänga av ljudet när min sambo jobbar, dels pga av att han ett jobb där de händer mycket och sen för att han jobbar så pass långt hemifrån. Men inatt kände jag att nej ni ska fasiken inte få störa min nattsömn 😂
Du vet att man kan sätta telefonen på tyst men ändå släppa igenom prioriterade nummer?
 
Får hit equiterapeuten till ena hästen på min lunch så jag ska jobba klart det som måste göras innan dess. Ska hämta ungar direkt efter hon varit här också sen får jag jobba en stund till innan vi ska åka till ridskolan 😅 Stressig dag, kommer vara skönt när vi är hemma ikväll och man får fixa klart hästarna, duscha och gå och lägga sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 381
· Visningar
38 627
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
986
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 134
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp