Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla in hippsonJag gillar aldrig 1 april. Bara är på helspänn hela dagen och tror att folk ska lura mig.....
Ja, alltså tack och lov är ju vissa skämt så enkla att till och med jag inte blir lurad. Ridsports registrering av katter och svalor var ju också lätt att genomskåda....Kolla in hippson
Haha... Undrar om detta är språkförbistring eller första april. Jag blev just kallas SIRE Hoarfrost i ett jobbmail. Det är inte helt otänkbart att det är språkförbistring.
Varför inte! Känns helt rimligt för min delHar du blivit befordrad till kung?!
Varför inte! Känns helt rimligt för min del
Undrar om kronan kommer med posten
Haha ja det vore himla illa att slarva bort kungens krona.Säkert... men om du får den är en annan femma (jag menar, PostMord...).
Du vet att man kan sätta telefonen på tyst men ändå släppa igenom prioriterade nummer?Gjorde något jag inte brukar inatt, stängde av ljudet på telefonen Jäkligt skönt att slippa allt plingande. Brukar inte vilja stänga av ljudet när min sambo jobbar, dels pga av att han ett jobb där de händer mycket och sen för att han jobbar så pass långt hemifrån. Men inatt kände jag att nej ni ska fasiken inte få störa min nattsömn
Absolut, men i för som jag inte vet vem som kommer ringa om de till exempel händer något så vill jag inte göra de. Vill att vem som helst tex från min sambos jobb ska kunna nå mig!Du vet att man kan sätta telefonen på tyst men ändå släppa igenom prioriterade nummer?