Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj!Tänk om min segpropp till läkare kunde vara så snabb, får vara glad om de kommer ett recept inom en månad ..
Jo kanske, just då tänkte jag bara på att katten inte fått mat och min lägenhet är ostädad så vill inte ha in någon där. Möjligtvis inte särskilt klar i knoppen just då och har vaknat nyligen.
Vågar ni träffa henne så snart efter hennes andra spruta? Hon har väl inte fått fullt skydd då?
Spelar ingen roll om hen skriver ut för tre månader eller 1 år i taget, hen tycker tydligen att hen kan skriva ut när de passar hen själv trots påtryckningar från min sida. Nej du tur inte hen längre är behandlande läkare för min hormonsjukdom för då var vi osams så de räckte & blev över.Oj!
Skulle aldrig fungera för mig dock då jag får utskrivet så få i taget.
Vet inte hur ofta jag fått frågan om varför jag åker bil så långt för lite olika jobb, blir det inte tråkigt att spendera så mycket tid (själv) i bilen osv?
Men Detta. Att åka själv och kunna lyssna på vilken musik jag vill, sjunga med eller bara filosofera för mig själv.
Nej nu är omtentan inskickad så nu tänker jag däcka i sängen Snark är helt slut .. Men kommer väl inte kunna somna pga av att jag är övertrött.
Ja de brukar sluta så ungefär Väldigt många tankar om saker man aldrig funderar på annars! Får väl pröva och läsa en stundDet är ju då dom intressanta frågorna dyker upp, har pingviner knän, varför är himlen blå.
osv osv
Covid patient? Hur går det med bs? Är dom medvetna om att du kanske måste ha något att äta? Om inte så måste du säga till.Nu går jag snart hem. De tog en massa blod och tar för givet att allt var ok för sedan har inget hänt. Frågade ssk om hon inte kan lägga bandage på knäet som värker och är svullet så jag kan gå hem. Tydligen måste en läkare kolla på det och avgöra om det ska röntgas. Naturligtvis ska jag inte prioriteras men känns lite ensligt just nu med jag och en till en stackars man som håller på att drunkna i slem och han ligger precis bredvid mig av någon anledning.
Covid patient? Hur går det med bs? Är dom medvetna om att du kanske måste ha något att äta? Om inte så måste du säga till.
Covid patient? Hur går det med bs? Är dom medvetna om att du kanske måste ha något att äta? Om inte så måste du säga till.
Dra dig inte för att säga till om du behöver mera mat eller insulin.Mmm jag började gå ner snabbt och skaka så bad om en smörgås. Tror inte de tänkte på det och fair enough. Det tog säkert för givet att jag hade koll på det själv.
Klockan tio över mittinatten är den perfekta tiden att först komma på att man glömt köpa toalettpapper - medan man sitter på toaletten - och sedan spilla ut åtta krukor med små blodapelsinplantor över hela sängen.