Det låter gott! Har köpt en gjutjärnsgryta redan så
Knådfritt grytbröd är nyckelordet i Googles maskineri!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även jag tackar för tipset!Knådfritt grytbröd är nyckelordet i Googles maskineri!
DUMPA!!!Bakar bröd... särbon tänkte KÖPA bröd när vi var på ICA!
Kanske ska försöka börja baka jag också när jag flyttar sen. Hade varit kul men är inte så erfaren
Har du någon länk till recept och hur man gör?Jag tycker det är jätteroligt att experimentera med bröd. Just nu testar jag surdegsbröd som man inte använder maskin till utan bara rör ihop och sedan drar degen under jäsningen. Det fungerar riktigt bra, jag trodde verkligen inte det skulle göra det.
Jag tycker det är jätteroligt att experimentera med bröd. Just nu testar jag surdegsbröd som man inte använder maskin till utan bara rör ihop och sedan drar degen under jäsningen. Det fungerar riktigt bra, jag trodde verkligen inte det skulle göra det.
Cosrx eller Benton?
Nä, det står det inget om hos transportstyrelsen. En vecka står det där. Sen ska arbetsgivaren har den och spara i 12 månaderArbetsgivaren ska ha en del, sen ska man spara den andra om man blir stoppad för att kunna bevisa för polisen att man haft sina raster, ska sparas i minst 28 dagar såvitt jag vet.