Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just fixat föräldrarnas nya TV och såg att det är opera på tvåan. Så jag låter det nu stå på, jag gillar musiken 😁
20210509_134710.webp

Katten tittade också på en liten stund :D
 
Åh! :love:

Jag skickade en av deras låtar till min kompis i Sverige en gång. Svaret jag fick var: "Okej du har officiellt räddat den där förbannade dialekten (som var charmig tills jag åkte och hälsade på dig och insåg att den var helt obegriplig). Sjukt charmigt igen. Bra jobbat!" :D
Hehe, mycket bra jobbat :D

Älskar att de sjunger på skotska, men kan säga att det var inte många ord jag hajade 2010 när jag ramlade över deras musik. Men till sist så :love:

Nu har jag kommit hem från bra men jobbig ridlektion, och kravlat upp i soffan med en kopp te. Perfekt söndag!
 
Den vita sidan ska lämnas in till arbetsgivaren när den är ifylld. När boken är slut ska den lämnas in till arbetsgivaren efter att tiden gått som man måste kunna redovisa sin vilotid.

Mvh fru till åkare med enbart >3500 kg bilar i flottan.

Oj, det har arbetsgivaren inte sagt nåt om! Bara att de vill ha boken när den är fylld. Har ändå jobbat fyra månader snart..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 386
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 148
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 410
· Visningar
39 560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp