Är du färdig nu eller någon spruta kvar?Sitter och väntar 15min efter vaccinationen
Så härligt oavsett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du färdig nu eller någon spruta kvar?Sitter och väntar 15min efter vaccinationen
Är du färdig nu eller någon spruta kvar?
Så härligt oavsett!
Jag förstår det! Åh, så härligt!Det här var första sprutan (Pfizer Comirnaty) så om sex veckor är det dags igen Tack, jag är så lycklig
Min mamma ska äntligen få tillbaka sin shunt idag
Men hon har fått en underlig reaktion på covidvaccinsprutan, vi är rädda att hon fått en infektion där och då blir nog operationen uppskjuten.
Självklart blev hon vaccinerad av en sköterska som var jättevimsig, satte sprutan fel en gång och en spruta läckte och det såg inte sköterskan så mamma fick hojta till om det. Vore så typiskt om detta orsakade problem för operationen.
Är på ohemult dåligt humör efter frustrerat letande efter Ponnyallsvenskan av Nan Inger. Fick enormt nostalgiryck och läst hennes Piglet och Dunet serie - när man läser Sedan Red Jag Dunet så inser man vilken pionjär Nan Inger var inom genren.
Även om mycket naturligtvis förändrats så håller Piglets känslor och porträttet om hur det är att vara en flicka med sin första häst, där det definitivt går upp och ner och första tävlingen är en lokal tävling och inte slutar med en lysande triumf.
Så nu rotar jag fram mina Nan Inger böcker, har nästan alla, förutom Ponnyallsvenskan som jag tappat bort i en flytt, plus Buttan serien. Men Ponnyallsvenskan är precis omöjlig att få tag på, har bevakningar på tradera, bokborsen, abebooks, antikvariat.net. Bleh.
De finns på tre bibliotek i Stockholm, Frescati (där du bara kan låna om du vill forska) KB och Svenska barnboksinstitutet. Alla tre är enbart lässalslån.
Ponnyallsvenskan är ju underbarÄr på ohemult dåligt humör efter frustrerat letande efter Ponnyallsvenskan av Nan Inger. Fick enormt nostalgiryck och läst hennes Piglet och Dunet serie - när man läser Sedan Red Jag Dunet så inser man vilken pionjär Nan Inger var inom genren.
Även om mycket naturligtvis förändrats så håller Piglets känslor och porträttet om hur det är att vara en flicka med sin första häst, där det definitivt går upp och ner och första tävlingen är en lokal tävling och inte slutar med en lysande triumf.
Så nu rotar jag fram mina Nan Inger böcker, har nästan alla, förutom Ponnyallsvenskan som jag tappat bort i en flytt, plus Buttan serien. Men Ponnyallsvenskan är precis omöjlig att få tag på, har bevakningar på tradera, bokborsen, abebooks, antikvariat.net. Bleh.
De finns på tre bibliotek i Stockholm, Frescati (där du bara kan låna om du vill forska) KB och Svenska barnboksinstitutet. Alla tre är enbart lässalslån.