Vilken blev detVärmen verar ha kommit igång igen av en omstart! Och jag ska åka och hämta min nya telefon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken blev detVärmen verar ha kommit igång igen av en omstart! Och jag ska åka och hämta min nya telefon
A41Vilken blev det
Läser det här på expressen: https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/wallensten-om-intresset-hade-aldrig-nagot-val/
Känner mig inte alls som en del av problemet, haha. @Halfrek kommer du köpa hans nya bok?
"När hela Sveriges blickar riktades mot honom och Folkhälsomyndighetens presskonferenser blev Anders Wallensten snabbt en snackis. Och på sociala medier hyllades den biträdande statsepidemiologen stort för sitt utseende.
En typ av uppmärksamhet som han inte riktigt var van vid.
– Det var inget som jag hade väntat mig, men det blev så, säger Anders Wallensten."
Bra val
Nu har jag tryck i mig julens största njutning. Lutfisk med riktigt tjock och krämig bechamelsås och kokt potatis.
Ätit så jag nästan mår illa.
Men eftersom lutfiskpaket bara finns i en enda storlek så har jag fisk kvar för ytterligare minst ett par måltider.
Jag brukar skicka ett sms till Trafikverket (?) Med regnr, då får man reda på vem som äger bilen. Sen ringer jag helt enkelt upp ägaren.Tydligt att parkeringsbolaget inte svarar. Det tutar i all oändlighet (utan någon som helst notis om att man står i kö eller så) sedan avslutas samtalet pang poff. Ska försöka på andra sätt. Har börjat med att sätta en arg lapp i rutan på bilen...
Jag undrar hur många fler hade följt råden om han hade fortsatt delta på presskonferenserna ...Läser det här på expressen: https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/wallensten-om-intresset-hade-aldrig-nagot-val/
Känner mig inte alls som en del av problemet, haha. @Halfrek kommer du köpa hans nya bok?
"När hela Sveriges blickar riktades mot honom och Folkhälsomyndighetens presskonferenser blev Anders Wallensten snabbt en snackis. Och på sociala medier hyllades den biträdande statsepidemiologen stort för sitt utseende.
En typ av uppmärksamhet som han inte riktigt var van vid.
– Det var inget som jag hade väntat mig, men det blev så, säger Anders Wallensten."
Lyckades ordna namnet genom att gå in på trafikverket och be om mail med sådana uppgifter. Personen som svarade hade lånat ut bilen till sin dotter men blev mycket upprörd när han fick höra att hon parkerat där hon inte får. Sååå efter ett tag löste det sig ändåJag brukar skicka ett sms till Trafikverket (?) Med regnr, då får man reda på vem som äger bilen. Sen ringer jag helt enkelt upp ägaren.