Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollade till lastbilen och den stod kvar, detta är bokstavligt talat utsikten från min ytterdörr.

Foto 2020-11-11 20 39 31.webp
 
Alltså jag hade inte överlevt livet här utan varmvattenflaskor, hela vinterhalvåret har jag en innanför filten så fort jag sitter still längre stunder, och måste ha minst en i sängen i princip året om. Riktigt kalla nätter tar de slut mitt i natten och jag måste gå upp och fylla på dem för att kunna somna om. :p
Macbeth + varmvattenflaska = :heart :rofl:
Men va? Det står ju Bukarest i plats under ditt namn? Jag har alltid trott att du bor där :confused::laugh:
 
Tell me more, tell me more...
Har du windows 10 kan du högerklicka på windowsloggan nere i vänster hörn. Klicka på Power options (heter det för mig som har engelsk version 🙈 )
I rutan du får upp finns på högersidan Additional power settings. Klicka på den.
I rutan du får upp då finns på vänster sida Choose what the power buttons do.
Där kan du välja i en rullgardin att datorn ska göra ingenting när man klickar på power button.

Hoppas det blir förståeligt trots min svengelska. Jag är helt lost på vad windows översätter alla dessa saker till :o
 
Har du windows 10 kan du högerklicka på windowsloggan nere i vänster hörn. Klicka på Power options (heter det för mig som har engelsk version 🙈 )
I rutan du får upp finns på högersidan Additional power settings. Klicka på den.
I rutan du får upp då finns på vänster sida Choose what the power buttons do.
Där kan du välja i en rullgardin att datorn ska göra ingenting när man klickar på power button.

Hoppas det blir förståeligt trots min svengelska. Jag är helt lost på vad windows översätter alla dessa saker till :o

Eftersom jag har engelska Win 10 så har jag alltid svårt att fatta svenska översättningen :rofl:
 
Har du windows 10 kan du högerklicka på windowsloggan nere i vänster hörn. Klicka på Power options (heter det för mig som har engelsk version 🙈 )
I rutan du får upp finns på högersidan Additional power settings. Klicka på den.
I rutan du får upp då finns på vänster sida Choose what the power buttons do.
Där kan du välja i en rullgardin att datorn ska göra ingenting när man klickar på power button.

Hoppas det blir förståeligt trots min svengelska. Jag är helt lost på vad windows översätter alla dessa saker till :o

Yes, yes, yes! Nu får jag väl bara hoppas att jag inte behöver stänga av och på datorn utan tangentbord och skärm :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 365
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 840
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp