Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min mage känns lite mosad. Båda katterna trampar runt på min mage och för varje gång någon av dem sätter ner en tass så kittlas det på min mage. Och för varje gång det kittlas rör jag mig, vilket innebär att katterna måste trampa runt mer för att inte tappa balansen och ramla av min mage.

Hela sängen verkar vara lava, där det enda man kan stå på är min mage :D

Men guuud vad katterna är söta. Jag kommer aldrig kunna leva utan katt igen :love:
 
Gor morgon nu åker vi.

64EFF595-AEFA-402E-9118-12C21AB9CDB8.webp
 
På jobb.
Inte riktigt å topp, men är själv idag så vart tvungen att komma in.

startade dagen med att sambon skrämde livet ur mig när han öppnade skåpsluckan och skrek högt och väldigt feminint.... det var en mus i skåpet :rofl: Både jag och hundarna hoppade högt över sambons reaktion.

Igår beställde vi musskrämmor får vi se om de hjälper.

Vi har finsmakare till möss också. De går mycket hellre på den mörka chokladen än det vi sätter ut i musfällorna.

Än så länge har vi inte så många typ 1-2st men jag vet vart de kommer ifrån grannen har en rejäl invasion med möss som springer i hela huset samt råttor så nu måste hjälpmedel upp.
 
Jösses, satt på dass och vet att jag hade låst dörren, men tydligen gick den att öppna ändå.

Finns en anledning att jag inte gillar toaletterna som saknar ett vred. Den här toan för man handtaget uppåt. Jag gjorde det och den fastnade i låst läge som den ska.
Gjorde mina business och hux flux öppnas dörren. Snacka om att ja fick mig en chock. Personen som skulle gå in likaså.

Tack och lov skymde alla mina kläder, vinterjacka som ramade in och jag satt framåtlutad.

Visade sig sen att den dörren är lite dum och inte alltid går i lås. Inte första gången de hade råkat öppna när någon var där. 🙈😅
 
Sitter och förbereder mig mentalt för mötet med chefen. Fick precis en liten fingervisning om vad det ska handla om, och jag får i alla fall inte sparken.
Funderar på om jag ska köra med muskelavslappnande eller inte, kanske bara en i så fall.
 
Dags att äta frukost.
Skulle egentligen vara på jobbet nu men efter nya "direktiv" ska jag inte avlösa kollegan när hen slutar utan jag börjar kring lunch och gör bara det jag har inplanerat.

Sen väntas det på nya ev Covid rekommendationer för länet som ska komma under dagen. Får då veta om vi ska stänga ned helt tillsvidare, eller kan fortsätta hålla öppet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 365
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 840
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp