Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vabbar alltså idag igen, därav mindre jobbfokus.Försöker lyssna lite på pollineringskonferens och funderar över jordbrukarstöd. Tänkte strax ta en promenad.
Mötet slut och gick förhållandevis bra
Jag tror att jag kanske har lärt mig att hantera och parera saker som kan trigga chefen och att han möjligen är ganska spak eftersom det just nu pågår lite granskning av honom. Dock fiskade han mycket efter information kring vissa grejer och granskningen, men jag hade pratat med en kollega innan om hur jag skulle hantera det.
Jag fick adrenalinpåslag och skakade ändå, men inget dåligt hände på mötet, och jag klarade av att hålla huvudet kallt och "stick to the plan" trots adrenalinet så jag ser det som vinst.
Lär väl bli rätt hungrig och trött efter adrenalinpåslaget, det var alltså ett smart drag att be kollegan fixa en Max lunch till mig.
Går det att ställa in så att elementet startar typ en halvtimme innan du börjar? Då kanske det hinner bli lite varmare innan du kommerKänner mig så himla nöjd som fixade mötet med chefen tidigare. Lunchen var god och välbehövlig för jag var verkligen vrålhungrig.
Dessutom fick jag ett helt sprillans nytt oljeelement att ha i den iskalla receptionen. Har skruvat på hjulen och väntar nu på att oljan ska rinna ner ordentligt.
Den har knäppt nog display där man kan välja temperatur på displayen, bestämma tider den ska vara på/av, och sen har den någon boosterfunktion som kommer upp som ett gulligt rymdskepp på displayen.
Precis min tanke, tror det borde gå faktisktGår det att ställa in så att elementet startar typ en halvtimme innan du börjar? Då kanske det hinner bli lite varmare innan du kommer