Nu ska jag gå hem! Eller åtminstone köra till stallet och sen hem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det förklarar varför jag blev så impad över att det var jämna rader på mobilenFör långt!
Jag skev på mobilen i sms och kopierade ett gäng pizzor och klistrade in för att slippa "skriva" varje pizza-smiley. Det såg jämnt ut på mobilen. Men blev nog andra avstånd på Buke.
Häll vinet i ett vanligt dricksglas, alternativt kaffemugg, så är det ingen som vet vad du dricker.....Ska gå en kurs på distans för att ta skoterkort. Ser ut att vara främst typ 16-åringar som ska vara med. Jag hoppas att jag inte behöver ha igång videon så att jag kan dricka vin under tiden
Häll vinet i ett vanligt dricksglas, alternativt kaffemugg, så är det ingen som vet vad du dricker.....
Har hängt upp tvätten i lägenheten nu, fastklämd på byrålådorna, hängande på stolar etc. en tröja hänger på kassen med pantflaskor. Sockarna ligger på golvet.
Får nog skaffa en sån där torkhängare som man ställer på badkaret.
Nej allt är färdigt i lådan.Har spenderat mest hela dagen med att skicka massa mejl och tusen dokument hit och dit, min trasiga lilla hjärna kokar över snart...
Åh jag vill också odla ostronskivling! Var det svårt?
Jag har faktiskt gjort det när jag satt och tittade på redovisning av c-uppsats och alla behövde synas på bildHäll vinet i ett vanligt dricksglas, alternativt kaffemugg, så är det ingen som vet vad du dricker.....
Skulle få svårt att få plats med en sån, bor på 26 kvm och har möbler längs väggarna, i mitten finns det ca 3 x 1,5 m över men där behöver jag ju kunna gå.En sådan här kanske? Jag har en sådan med "vingar" och den är jättebra.
Tar ingen plats när den är hopfälld