Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vin i stor tekopp - så gör vi rutinerade när vi sitter och småsuper på verandanHäll vinet i ett vanligt dricksglas, alternativt kaffemugg, så är det ingen som vet vad du dricker.....
Video obligatoriskt och vi måste säga till om vi ska gå iväg. Så jag lutar mig utanför bild för att ta en klunk. Får ordna en tekopp när vi får rastVin i stor tekopp - så gör vi rutinerade när vi sitter och småsuper på verandan
Ja, eller grilla korv?Vi har några kalas som vi brukar hålla på vintern. Jag funderar på om man kan flytta ut dem och ha de utomhus trots kylan och det trista vädret. Skåne så +5 grader, snålblåst och regn på tvären är standard. Men om man kan hitta en dag då det inte regnar och en plats där det inte blåser jättemycket kanske man kan sitta ute och umgås ett litet tag iaf?
Då tänkte jag att man kanske kan bjuda på varm soppa och sen varm choklad. Mysigt, gott och värmande.
Är det någon som vet nån mattermos man kan ha soppa i och äta direkt från? Portionsstor och inte alltför dyr. Tanken var att kunna packa soppan till alla i individuella mattermosar. Tanken är inte att de ska hålla värmen i flera timmar i kylan utan bara en kortare tid. Jag tror att vi i så fall kommer dela upp gästerna och vara max 6 pers.
Hahaha, undrar VAR jag får grävt då någonstans...Sätt spaden i handen på junioren så slipper du gräva öht.
Du pekar ju med hela handen och hotar med rosen om det inte grävs där du vill.Hahaha, undrar VAR jag får grävt då någonstans...
Du pekar ju med hela handen och hotar med rosen om det inte grävs där du vill.