Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska dricka te och äta pepparkakor med St Agur ost (den mjuka på burk). Sjukt gott!
Älskar att ingen i år har klagat över julen har kommit tiden utan bara accepterat det som något vi behöver. :cautious:
Jodå jag accepterar inte julen
Jag firar inte och är helt känslokall över pynt mm
Sånt bryr jag mig inte om.
Särskilt i dessa tider.
När vi går på knäna på jobbet
 
Jag vaknade i natt med halsont. Sambons covidtest kom tillbaka igår med negativt resultat, så gissningsvis är det bara en vanlig förkylning som jag har fått. Samtidigt så kan jag ju inte räkna med det.
 
Har lite tur ändå. Killen jag träffar ville komma förbi sent igår och det blev att han sov över. Eftersom han jobbar senare än mig vaknar han senare än mig, och vips har hundarna någon som kan rasta dem på förmiddagen så att jag slipper ångest för det idag. (Och så blir de överlyckliga åt hans sällskap, det är såklart en bra bonus) Snart dags att sticka iväg. Herregud vad jag vill ha helg nu!
 
FREDAG :banana::bump:!!!

Efter jobbet ska jag gräva ner mig i soffhörnet med ett glas vin och fortsätta på bokprojektet. Igår lärde jag mig (från en video) ett görbart sätt att attackera InDesign, så nu ser jag fram emot att få HELA boken klar och iväg till tryckning :) !! Tänk att få hålla provexet i handen!
 
Ja, eller grilla korv?

Jag är ingen fan av korvgrillning. Det känns alltid som om man lägger ner mer energi och tid på det än vad jag tycker att det är värt. Men det är en bra idé! Jag får prata med min man om det. Ska det grillas är det han som får göra det. Dottern hade tyckt om det.
 
Grått och trist idag med. Fick ju ont i ögena av solen för en vecka sen, sen dess har det varit Grått.Grått.Grått.Grått.Grått.Grått. Typiskt novemberväder, saknar liten solglimt haha.
 
Har varit hemma hela veckan, eftersom det är som det är i dessa tider. Idag ska jag försöka få lite vettigt gjort. Har slackat av lite med städningen (jämfört med hur jag brukar, jag har alltså inte städat varje dag ;) . ) denna vecka. Nu tvättar jag. Dynorna till katternas klösmöbler är först ut, sen gardinerna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 365
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 841
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp