Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis på din dag @Monimaker :heart

ccd2a1b9d735c3ba6943be0b48ec01dc.jpg

Vi har fått nya bestämda platser i klassrummet, igen. Senast vi bytte var i början av förra veckan men det blev ett stort misslyckande, ALLA vad missnöjda och har klagat. Många har även motsatt sig genom att medvetet använda de förra platserna och vägra de nya platserna...

Min mentor sa igår vid lunchtid att de skulle göra nya placeringar och sen på eftermiddagen skickade hon ett meddelande och sa vem jag skulle sitta bredvid. Det känns bra att veta i förväg och att det inte blir en överraskning i form av "från och med nu sitter du inte jämte K längre, du ska sitta jämte M där borta"

Det är jättestor skillnad på detta året och förra året. Inte för att det var något fel på mina mentorer förra året, jag tycker bra om dem och vi pratar fortfarande i korridoren när vi ser varandra. Men min mentor nu är bättre på att förstå och anpassa (och jag tror att det mer har med personkemi att göra, för som sagt, mina mentorer förra året var inte dåliga) :)

Idag blir tydligen en tvättdag: tiden efter min var obokad så nu bokade jag den och fortsätter med att tvätta alla sängens textilier (inkl kuddar, täcke, överdrag etc). Ska försöka städa hemma lite mer ordentligt (dvs städa av även i kök och badrum, inte bara golven) också under dagen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
721

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Bildtråd