Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis på din dag @Monimaker :heart

ccd2a1b9d735c3ba6943be0b48ec01dc.jpg
 
Vi har fått nya bestämda platser i klassrummet, igen. Senast vi bytte var i början av förra veckan men det blev ett stort misslyckande, ALLA vad missnöjda och har klagat. Många har även motsatt sig genom att medvetet använda de förra platserna och vägra de nya platserna...

Min mentor sa igår vid lunchtid att de skulle göra nya placeringar och sen på eftermiddagen skickade hon ett meddelande och sa vem jag skulle sitta bredvid. Det känns bra att veta i förväg och att det inte blir en överraskning i form av "från och med nu sitter du inte jämte K längre, du ska sitta jämte M där borta"

Det är jättestor skillnad på detta året och förra året. Inte för att det var något fel på mina mentorer förra året, jag tycker bra om dem och vi pratar fortfarande i korridoren när vi ser varandra. Men min mentor nu är bättre på att förstå och anpassa (och jag tror att det mer har med personkemi att göra, för som sagt, mina mentorer förra året var inte dåliga) :)
 
Idag blir tydligen en tvättdag: tiden efter min var obokad så nu bokade jag den och fortsätter med att tvätta alla sängens textilier (inkl kuddar, täcke, överdrag etc). Ska försöka städa hemma lite mer ordentligt (dvs städa av även i kök och badrum, inte bara golven) också under dagen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 365
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 841
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp