Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Med tanke på att det är en honungsros är det ett effektivt hot :crazy:
Jag vet. :D

Gäller att @Scata håller den stadigt så den inte sliter sig nu när den flyttat och känner sig rotlös. Vem vet vad en förvildad honungsros kan hitta på, den kan bli ett större problem än vildsvinen om den börjar skjuta rotskott vilt omkring sig på bygden. Tjuvparar sig med parkslide? :eek:
 
Är så fruktansvärt less på att företaget försöker spara in pengar nu. Jag förstår det, eftersom det gick med stor förlust förra året, men att som anställd behöva jobba från 7 till 16:30 och inte hinna ha lunch innan klockan 12 är lite sisådär roligt. Hade vår timmis fått komma in och jobba hade det blivit mycket skönare, men nä.

Just nu sitter jag därför igen och får ångest för att jag inte vet hur jag gör med hundarna imorgon (normalt sett rastar jag dem på lunchen). Det är jätteskönt på jobbet när jag kan välja lunchtid och ibland kombinerar det med att bara jobba från 7-14 men få betalt för heltid. Önskar bara att jag hade haft ett liiiite mer förutsägbart jobb när det gäller just arbetstiderna :(
 
Har gråtit lite till Målet är målet. Jag verkligen avskyr att kolla på fotboll, men älskar verkligen att se program från "bakom scen". Det är något med lagkänslan som jag i mina sporter inte riktigt haft, vilket är spännande att se :)
 
Tittar på Encore. Riktigt intressant ur grupp- och individperspektiv! Som en tjej i detta program som gråter över att hennes high school pojkvän hånglade med en annan och krossade hennes hjärta. Det var 22 år sen... O_o
 
Senast ändrad:
Idag har vi lyckats med den stora bedriften att få mitt uthus 13+5,5 meter upp på en trailer .I morgon ska vi vända det och backa in det på gården och sätta det på den nya grunden
124779500_10221239774561848_2188437784784798341_o.webp
 
Hittade en hobbykurs medan jag sökte på utbildningar tidigare idag och den ligger och snurrar lite i huvudet. Vore roligt och kanske som en bra mjukstart inför ett plugg? 🤔
20 veckor lång också, så om jag skulle få "sparken" från jobbet i mars så skulle jag kunna börja med den tills plugget börjar på hösten.
Lite frestande.

Kostar dock pengar att ta den kursen, så om jag ska ta den så bör det iallafall vara något jag genomför.
 
Vore roligt och kanske som en bra mjukstart inför ett plugg? 🤔

Det är en bra idé, om det är något som du tror att du kommer fullfölja. Rutiner och erfarenheter av högskolestudier gör mycket innan man kastar sig fullt in i ett program. ❤

För övrigt så tjurar jag som en bortskämd unge på att Postnord är långsamma just nu. Jag ville ju ha mitt paket från Tradera i veckan. :arghh:
 
Det är en bra idé, om det är något som du tror att du kommer fullfölja. Rutiner och erfarenheter av högskolestudier gör mycket innan man kastar sig fullt in i ett program. ❤

För övrigt så tjurar jag som en bortskämd unge på att Postnord är långsamma just nu. Jag ville ju ha mitt paket från Tradera i veckan. :arghh:
Det är väl det som är frågan ... Om jag kommer fullfölja det :cautious: Är liksom dålig på den delen, är utmärkt på att planera och börja dock :angel:
Kan iallafall läsa på lite mera om kursen först, och se om det är ens möjligt pga min hörselskada.
 
Fingret godkännt av läkaren, kändes lite onödigt att åka så långt för att en läkare inte ville kommunicera.

Galna studsbollen är nu även överenergisk av att inte bli riden, ska bli spännande att börja rida henne igen :crazy:. Hon vill helst ridas 7 dagar i veckan, och inga skogsmullepass direkt, för att vara nöjd. Så nu agerar hon självstudsande studsboll i paddocken :angel:

Fluffbollen är dock nöjd med att gå i hagen och bli klappad på :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 365
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 841
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp