Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Närmaste Land Rover verkstad är 22 mil bort enkel väg det är det största bekymret
När jag köpte den gick det att serva den härYea ... jag maste kora in till, och halften igenom Portland (2 millioner innevanare) for att komma till markesverkstaden. Pa en bra dag med lite trafik tar det en dryg timma (vi har for fa broar over floden) i rusnings trafik det dubbla.
Nu har jag en Ford expedition som vilken verkstad som helst i narheten kan fixa. Jag gillar den .... men inte ar den som min "Rangie" inte.
Nä, inget du behöver.Id kapningsskydd behöver man det egentligen eller är det ytterligare en onödig tjänst man kan abonnera på
Det var lite så jag tänkteNä, inget du behöver.
De behöver dig som kund för att tjäna pengar.
Jag älskade min Nissan Terrano. Ända tills den slutligen var utsliten.Yea ... jag maste kora in till, och halften igenom Portland (2 millioner innevanare) for att komma till markesverkstaden. Pa en bra dag med lite trafik tar det en dryg timma (vi har for fa broar over floden) i rusnings trafik det dubbla.
Nu har jag en Ford expedition som vilken verkstad som helst i narheten kan fixa. Jag gillar den .... men inte ar den som min "Rangie" inte.
Det var inte gott Varför är vuxengrejer alltid så tråkiga?Tror du kommer klara det fint
Ska ni sälja ena ponnyn?
Id kapningsskydd behöver man det egentligen eller är det ytterligare en onödig tjänst man kan abonnera på
<snip>
De sa nyss på TV4-nyheterna att rök från bränderna i USA har nått Europa.
Vad är det fel på havregrynsgröt?Det var inte gott Varför är vuxengrejer alltid så tråkiga?
Nä, nästa gång äter jag äpplet för sig i stället
Och nu blev jag ju verkligen sugen på havregrynsgrötVad är det fel på havregrynsgröt?
En av mina patienter, gammal missbrukare, sa alltid att gröt var toppen. Om man var kass efter att tagit något var det lätt att svälja ned, mättande och enkelt att spy upp igen om det behövdes. Allt i ett liksom
Jag undrade just var du var. Ta hand om digFick höra att någon (hejhej @Fjordfrälst ) hade undrat hur det stod till med mig så tänkte bara säga hej och svara lite kort.
Den korta versionen:
Jag har ingen aning om hur det är osv. Kommer iallafall sannolikt inte vara aktiv här.
Jag har varit MIA pga massa negativa dumma tankar som ledde till dumma beslut. Uppenbarligen lever jag ändå så resultatet av det genidraget var bara vansinnigt dåligt samvete
Har ingen aning om hur jag mår nu osv, släpper typ inte fram några andra tankar än sånt som rör hästarna och hundarna så vet inte. Har iallafall tid både till läkare och sköterska nästa vecka så kanske händer nånting då. Men jag känner inte riktigt för att skriva här att jag lever idag också och typ spenderar dagarna med att existera liksom så tror inte jag kommer skriva nåt mer.
Fick höra att någon (hejhej @Fjordfrälst ) hade undrat hur det stod till med mig så tänkte bara säga hej och svara lite kort.
Den korta versionen:
Jag har ingen aning om hur det är osv. Kommer iallafall sannolikt inte vara aktiv här.
Jag har varit MIA pga massa negativa dumma tankar som ledde till dumma beslut. Uppenbarligen lever jag ändå så resultatet av det genidraget var bara vansinnigt dåligt samvete
Har ingen aning om hur jag mår nu osv, släpper typ inte fram några andra tankar än sånt som rör hästarna och hundarna så vet inte. Har iallafall tid både till läkare och sköterska nästa vecka så kanske händer nånting då. Men jag känner inte riktigt för att skriva här att jag lever idag också och typ spenderar dagarna med att existera liksom så tror inte jag kommer skriva nåt mer.