Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provade en kjol med nålar i under gårdagen, fastnade i nålarna och rev sönder låret och röven. Kommer bli ärr. Mitt hetaste tips; Prova inte nålade saker naken.
Ska ni sälja ena ponnyn?Hagarna är mockade och vattnet påfyllt. Nu ska dottern rida en ponny och om prick en timme är det provridning för den andra ponnyn. Lagom tajming
På biblioteket köpte vi sex böcker för 20 kronor och dottern passade på att låna två stycken också
Alltså är så mycket mer bekväm naken hemma så jag råkar rätt ofta ut för att jag gör illa mig. Helt ok att skratta åt mig.Förlåt att jag skrattade! Men när man är naken ska nog någon annan nåla
Tror du kommer klara det fintHåvar in vuxenpoäng genom att äta havregrynsgröt med äpple och kanel. Undrar om jag överlever detta?
Det här är en Landrover elen är inte heller landrovers starka sida eller snarare det faktum att kablar till bakluckan förr eller senare kommer att gå av eftersom man öppnar bakluckan typ nästan varje gång man använder bilen så vad är det för fel på ett vanligt hederligt mekaniskt lås
Ja just nu vill jag ha en 245:a igen utan en massa elektronik
Närmaste Land Rover verkstad är 22 mil bort enkel väg det är det största bekymretJag alskade min Range Rover anda tills jag maste ta den till en verkstad. INGEN utom markes verkstaden ville/kunde gora mycket med den och det blev dyrt som skjutton. Gratis kaffe, lask, doughnuts, och vatten med "Landrover" tryckt pa dem uppvagde inte direkt de priserna. Anda skulle jag garna ha en igen ... om bada hundarna hade fatt plats utan att vika ner baksatet.