Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Innan Corona hade vi planerat resa till solen typ nu. Sambo fyller jämt och vi hade behövt ledigt och sol/varmt. Vi får låna lägenhet i Spanien och har gjort förr nu har de köpt ny med egen liten pol. Här kunde vi chillat nu om läget var annorlunda. Åh, vad jag längtar till sommar redan!
15B9B5AE-B7A6-4A9F-AD22-4A67AC0AB938.webp
 
Innan Corona hade vi planerat resa till solen typ nu. Sambo fyller jämt och vi hade behövt ledigt och sol/varmt. Vi får låna lägenhet i Spanien och har gjort förr nu har de köpt ny med egen liten pol. Här kunde vi chillat nu om läget var annorlunda. Åh, vad jag längtar till sommar redan! Visa bifogad fil 57761
En av mina kollegor kom hem från Spanien i torsdags jobbade tillsammans igår :crazy:
De har egen lägenhet i Spanien
 
En granne kom förbi med en vintage chanelkappa hon ville att jag skulle testa. Den satt som SKRÄDDARSYDD på mig! Helt sjukt. Aldrig haft ett plagg som suttit så på mig. Hon ba varsågod ta den! Fick även ett skärp från D&G och en cashmir-bolero. DRÖM! :love:

Nu har jag startat morgondagens långkok på lamm genom att krydda och marinera lammkött som ska stå i apelsinsaft över natten. 👵🏼👵🏼

C0DDF05B-0276-4BF6-87B4-43444A2D4F08.webp
 
Ikväll har jag trots stark ångest varken gjort nåt suicid-relaterat eller nåt annat självdestruktivt :banana: (Ni tänker kanske "men jaha och?" men för mig och hur det varit senaste tiden är det en bedrift)
Och nu är klockan tillräckligt mycket för att jag ska kunna gå och lägga mig. Bestämt mig (till 97% iallafall) att åka med hästen imorgon och göra det bästa av dagen.
 
Ligger i sängen med hundarna efter en lång men bra dag :) Har spelat spel med vänner, blivit bjuden på världens godaste saffransbullar, druckit gott te, fått massage... Har också hunnit gå en bra promenad med hundarna och nu skriver en favoritkollega till mig om att vi borde ha en AW vid tillfälle. Behövde verkligen en sån här dag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 063
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 047
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 106
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag, borträknat lite semester, jobbat i åtta veckor på mitt nya jobb. Och jag kan bara inte få mig att känna att jag trivs. :(...
Svar
16
· Visningar
2 596
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp