Åh ja vägrar köra till Stockholm me lastbil, hittar inte ett skit där uppe.Fusk! Jättefusk!
Du får svänga förbi Stockholm med din lastbil och bjuda
Håller mig mer än gärna till de Småländska skogarna istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh ja vägrar köra till Stockholm me lastbil, hittar inte ett skit där uppe.Fusk! Jättefusk!
Du får svänga förbi Stockholm med din lastbil och bjuda
Torsten gillade den inte. Han morrar åt denKan bara hoppas att mina grannar uppskattar vild barockmusik lika mycket som jag
Torsten gillade den inte. Han morrar åt den
Torsten gillade den inte. Han morrar åt den
Ja! och de är gudomligaOk... om jag fattat del hela rätt är Polarknäcke (som halva tråden suktar efter) bara runda hårda tunnbröd? *kryper under min sten igen *
Själv vill jag ha svärmors hembakta tunnbröd, av den mjuka varianten
Ja! och de är gudomliga
Alla lever inte lyx och superflärdiga rikemansliv och har svärmödrar som BAKAR tunnbröd
Jag har aldrig ätit hembakta tunnbröd Lyckost!
Men ja! Det är helt ärligt en grej som jag tänker på ganska ofta när jag äter tunnbröd.Hon håller på att lära upp mig grädda kommer jag dock aldrig att göra, det är skitsvårt. Den delen får särbon stå för
Vinglar jag förbi hufvudstaden kan jag lämna av en påse
Hon håller på att lära upp mig grädda kommer jag dock aldrig att göra, det är skitsvårt. Den delen får särbon stå för
Vinglar jag förbi hufvudstaden kan jag lämna av en påse
Sitter och kollar på "costube"-videor på YouTube och drömmer mig bort till jul då jag ska åka ned till Gotland och när jag ändå är där tänkte jag försöka övertyga min tyg-dealer att han kan öppna sin butik så att jag kan köpa typ ALLT TYG!! Trodde aldrig att jag skulle bli någon som bara kan tänka mig köpa tyg från typ 2-3 handlare, allt annat är "skräp". Min plånbok önskar dock att jag inte var så snobbig :P
Akvarium hämtat
Sitter och tittar på systerdotter som fixar med sitt nyinköpta akvarium
Ja! och de är gudomliga
Alla lever inte lyx och superflärdiga rikemansliv och har svärmödrar som BAKAR tunnbröd
Jag har aldrig ätit hembakta tunnbröd Lyckost!
Stackars stackars digJag vaxte upp med en mormor som bakade bade hart och mjukt tunnbrod i en riktig tunnbrods ugn. MEN DET FINNS INTE ETT JAKLA TUNNBROD ATT KOPA HAR I OREGON. Nar jag ska gora dopp i grytan till jul far jag kopa Judiskt brod, Matzo ... Det ar INTE alls lika gott. Inte ens i narheten. JAG VILL HA RIKTIGT TUNNBROD.
Ena sonen ler varje ar nar vi ater dopp i grytan . Han sager inget, men ironin att doppa kosher brod i skinkspad slar honom varje ar.
Om @athena_arabians kan tanka sig att dela med sig av recept och hur i hela friden's dagar man far till tunnbrod det med vanlig ugn kanske jag slipper Matzos till jul ... och kan ata tunnbrod tills dess ocksa