Hade planerat för torsk och potatis till middag idag. Det blir pizza
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går jättebra... så länge det finns koffeindricka
Bara du inte kommer om en halvtimme och har en "hur får jag bort oljefärg från schäslongen"-tråd i Fritidsforumet...
Det lät himla gott, recept?Haft en mkt produktiv dag minst sagt! Målat på två stora projekt och kommit långt!
Nu uppe i lägenheten, ska agera huslig och baka en banan och valnöts-kaka till kvällens möte med BR-föreningen.
Det lät himla gott, recept?
Behåll planen om att lägga allt på bordet. Gör det bara på en annan dag.På tillfälligt besök för att få ur mig lite frustration nånstans
Känner att jag verkligen, verkligen balanserar på den där kanten nu. Jag hade förberett mig på besöket till sköterskan, planerat att ta upp flera stora och för mig svåra saker med henne osv. Det var liksom MÅLET, håll ut tills dess bara och ta upp de sakerna då.
Och så blev det inställt pga sjukdom Givetvis inget fel eller konstigt med det, förstår självklart att det måste avbokas när hon är sjuk. Men det är så jävla TYPISKT att nu när jag var redo att "lägga korten på bordet" (nåja en del av dem iallafall) så blev det besöket avbokat och jag vet inte när jag kommer få en ny tid Så direkt blev allt sådär avgrundsdjupt svinjobbigt och mattsvart igen och de där dumma, destruktiva, dåliga tankarna bara "TILL ATTACK!!!" och går bananas i huvudet
Blåser som fan idag också så jag kan inte ta ut hästen på ridtur/promenad, det är för riskabelt. Såg ett par träd som blåst omkull bara inom nån kilometer från stallet
Vet verkligen inte vad jag ska göra. Hade ju en plan
Kan du pma mig om det? Jag kunde inte skriva till dig.Tömt akvariumet och lagt ut det för försäljning. Hoppas på att bli av med det
Gråsugornas baljor fick flytta upp till den möbeln nuVisa bifogad fil 57542
ok, det ligger ute i olika Fb grupper medKan du pma mig om det? Jag kunde inte skriva till dig.