Måste ha mera kaffe. Hur överlever man utan kaffe?
Det går himla bra om du frågar mig (Och jag gör inte som fuskisen @athena_arabians och dricker koffein i annan form )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste ha mera kaffe. Hur överlever man utan kaffe?
Det går himla bra om du frågar mig (Och jag gör inte som fuskisen @athena_arabians och dricker koffein i annan form )
Det är ju inte lika gött
Har man kronisk magkatarr är det inte så mycket val... dricker jag kaffe ligger jag dubbelvikt av smärta. Power King smakar helt ok
Jag klarar inte av någon sådan dryck. Blir för sliskigt för min smak. Typ alla i min närhet knarkar Nocco och allt vad det heter men jag tycker dom är vidriga
Nocco är vidriga
Har man kronisk magkatarr är det inte så mycket val... dricker jag kaffe ligger jag dubbelvikt av smärta. Power King smakar helt ok
FastighetsbolagetSpelar Kingdom Hearts och funderar på en sak; om jag vill lämna synpunkter på ventilationen på förskolan, ska jag då kontakta kommunen eller fastighetsbolaget som äger fastigheten?
Kört bil inne i stan idag, utan att vara stressad. Heja mig!