R
Raderad medlem 68338
Spelar sjövild barockmusik på hösta volym och målar ungefär lika vilt. Har mer färg över mig själv än på duken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag misstänker att du tänker dricka vatten, men jag tror att du skulle behöva dricka stora mängder absint för att din arbetsplats skulle verka rimlig.Jag hittade en gammal Zoo ask som vi hade förra vintern i någon antagningsprocess. Mumsar på de stenhårda bitarna och funderar på om jag borde dricka mer eller inte
Funderar på om jag kan käka lunch i lägenheten utan att först typ sanera mig själv från färg. Kanske lite rysk roulette att sätta sig i sammetschäslongen (även om jag tagit av mig målarrocken... )
@Fjordfrälst hur får du så små glada gubbar?
Och heja dig!
På tillfälligt besök för att få ur mig lite frustration nånstans
Känner att jag verkligen, verkligen balanserar på den där kanten nu. Jag hade förberett mig på besöket till sköterskan, planerat att ta upp flera stora och för mig svåra saker med henne osv. Det var liksom MÅLET, håll ut tills dess bara och ta upp de sakerna då.
Och så blev det inställt pga sjukdom Givetvis inget fel eller konstigt med det, förstår självklart att det måste avbokas när hon är sjuk. Men det är så jävla TYPISKT att nu när jag var redo att "lägga korten på bordet" (nåja en del av dem iallafall) så blev det besöket avbokat och jag vet inte när jag kommer få en ny tid Så direkt blev allt sådär avgrundsdjupt svinjobbigt och mattsvart igen och de där dumma, destruktiva, dåliga tankarna bara "TILL ATTACK!!!" och går bananas i huvudet
Blåser som fan idag också så jag kan inte ta ut hästen på ridtur/promenad, det är för riskabelt. Såg ett par träd som blåst omkull bara inom nån kilometer från stallet
Vet verkligen inte vad jag ska göra. Hade ju en plan